Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:05:15 GMT

نقشی در صدور آی دی کارت لیگ جهانی والیبال نداریم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۴۸۷۱

نقشی در صدور آی دی کارت لیگ جهانی والیبال نداریم

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی لیگ ملتهای والیبال جهان در اردبیل گفت: نقشی در در صدور آی دی کارت مسابقات جهانی والیبال در اردبیل نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،بتول حسین زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخلاف رقابتهای بین المللی گذشته که در استان اردبیل برگزار شده، این بار تمام موارد مربوط به والیبال لیگ ملتهای 2019 جهان زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد و نه تنها روابط عمومی اداره کل بلکه عالی ترین مقامات ورزشی و اجرایی استان هم هیچ نقشی در برخی موارد از جمله صدور آی دی کارت پوشش خبری و تصویری این رقابتها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور طبیعی بسیار علاقمند هستیم تا خبرنگاران بومی که در تمام طول سال همراه و یاور ورزش استان بوده و با ما تعامل داشته اند،و بتوانند در این رقابتها هم کار خبری خود را به نحو احسن و با تعداد حداکثری انجام انجام دهند ولی باید توجه داشته باشیم که صدور آی دی کارت پوشش خبری توسط فدراسیون والیبال ایران و با نظارت دقیق فدراسیون جهانی انجام می شود.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی لیگ ملتهای والیبال جهان در اردبیل تصریح کرد:در این شرایط نمی دانیم به چه تعداد از اهالی رسانه استان که تا 15 خرداد در فدراسیون جهانی ثبت نام کرده اند و یا این  مهم را انجام نداده اند، آی دی کارت پوشش خبری و تصویری داده خواهد شد.

حسین زاده  در پایان گفت: تنها کاری که در حال حاضر از دست ما برمی آید این است به نوبه خود از تمام فعالان رسانه ای استان که موفق به دریافت آی دی کارت پوشش خبری و رسانه ای نخواهند شد، پیشاپیش عذرخواهی کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند.


سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.



کد خبر 848564 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم مهاجرت

دیگر خبرها

  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد