Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم آماده می‌شوند. در روز‌های گذشته خبر رسید با توجه به قانون جدید احزاب درباره تشکیل ائتلاف‌ها و جبهه‌ها، اصلاح طلبان مجوز «جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی» را گرفته‌اند و با این نام و پرچم در انتخابات پیش رو حاضر خواهند شد.

«ایراد کمیسیون ماده ۱۰ احزاب این بود که شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ائتلاف محسوب نمی‌شود چون نهادی است که وظیفه آن سیاست‌گذاری و ابلاغ آن به دیگران است، به همین دلیل آن‌ها در جلسه قبل ائتلاف جدیدی را مطرح کردند و چون ایراد‌ی نداشت با آن موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

هیات رئیسه شورای عالی تغییر کرد

 

به خاطر برخی اختلاف نظر‌ها در حزب کارگزاران سازندگی، یدالله طاهرنژاد از ریاست کارگروه استان‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کنار رفت. پیش از این سال‌ها طاهرنژاد نماینده کارگزاران سازندگی در شورای عالی و شورای هماهنگی بود و گاهی مرعشی به عنوان عضو حقیقی در این جمع حضور داشت، اما در دوره جدید ابتدا مرعشی از شورا کنار رفت و فرزانه ترکان به عنوان عضو حقیقی وارد شورای عالی شد و در مرحله بعدی، با انتخاب علی سیاسی راد به عنوان رئیس دفتر سیاسی حزب کارگزاران سازندگی (به جای سعید لیلاز اقتصاد دادن) وی جانشین طاهرنژاد در شورای عالی هم شد. سیاسی راد دانش آموخته پلی تکنیک و از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت است.

به خاطر کنار رفتن طاهرنژاد و با توجه به اینکه رای گیری در شورای عالی درباره افراد است، برای انتخاب رئیس کارگروه استان ها، انتخابات مجددی برگزار شد و این بار جواد امام در راس این کمیته قرار گرفت. ریاست این کارگروه، اهمیت زیادی برای اصلاح طلبان دارد. از طرفی این کارگروه اختلافات احتمالی در استان‌ها را حل و فصل می‌کند و از طرف دیگر، دوره قبلی، مسئولان کارگروه‌ها نقش اساسی در تهیه لیست انتخاباتی تهران ایفا کردند.

به گزارش رویداد۲۴ در حال حاضر محمدرضا عارف رئیس، سید عبدالواحد موسوی لاری و الیاس حضرتی به عنوان دو نایب رئیس، شهیندخت مولاوردی و آذر منصوری به عنوان دبیر این شورا فعالیت می‌کنند و جواد امام به عنوان رئیس کارگروه استان‌ها، الهه کولایی به عنوان رئیس کارگروه سیاستگذاری، محمود صادقی به عنوان رئیس کارگروه پایش و ارزیابی و فاطمه راکعی به عنوان رئیس کارگروه ارتباطات و رسانه این شورا انتخاب شدند.

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جواد امام سید محمد خاتمی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان انتخابات مجلس یازدهم لیست انتخابات مجلس یازدهم اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان