Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نخستین نشست شورای فرهنگی و تربیتی منطقه هفت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با حضور معاونان سلامت و اصلاح و تربیت و روسای فرهنگی اداره کل زندان‌های استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد در بوشهر برگزارشد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر، بررسی و بازنگری مسائل فرهنگی، آموزشی و تربیتی جامعه هدف و توسعه و گسترش برنامه‌های بخش فرهنگی درمجموعه زندان‌ها را از مهمترین هدف‌های برگزاری این نشست عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید قاسم طباطبایی  ادامه داد: اکنون در استان‌های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس ۲۵ هزار زندانی در ۳۹ زندان نگهداری می‌شوند.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود با تعامل و هم اندیشی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی با نگاه توام با کرامت زندانی به منظور اصلاح، تربیت، بازپروری و بازسازگاری زندانیان سازماندهی و جامعه هدف به سلامت به آغوش خانواده‌ها و جامعه بازگردند.

انتهای پیام/ک

نشست فرهنگی و تربیتی مسئولان زندان‌های منطقه هفت کشور در بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد

نشست منتخبان مجلس شورای اسلامی دوازدهم سه شنبه شب ۱۱ اردیبهشت ماه در مسجد نور برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این نشست که به دعوت شورای ائتلاف برگزار شد، بیش از ۱۴۰ منتخب حضور داشتند.

در این نشست که با حضور چهره های از جمله غلامعلی حدادعادل، محمدباقر قالیباف، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، علی نیکزاد، حمیدرضا حاجی بابایی و سردار محمداسماعیلی کوثری سردار کوثری برگزار شد، ۱۰ نفر از منتخبان به بیان نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم