Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:00:26 GMT

نیروی انتظامی نقش بسزایی در تامین امنیت دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۶۷۲۲

نیروی انتظامی نقش بسزایی در تامین امنیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فدایی پیش از ظهر چهارشنبه در برگزاری یادواره ۵۷۴ شهید نظم و امنیت نیروی انتظامی استان کرمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان گفت: مسلماً نیروی انتظامی در کشور ما و در استان نقش بسزایی در تامین امنیت دارند و خانواده های معظم شهدا سهم بزرگی در این کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عوامل ناامنی را مسائل اقتصادی، اجتماعی، قومی و شرایط جغرافیایی کشور دانست و گفت: بعضی از این عوامل با کمک مردم و با وظیفه ای که دولت دارد قابل رفع است، اما بعضی از عوامل ناامنی قابل حل نیست و به ما تحمیل می شود.

فدایی ادامه داد: یکی از این عوامل، شرایط جغرافیایی است که در منطقه ای هستیم که در محاصره ناامنی است و در این شرایط ناامن نیروهای انتظامی توانستند این امنیت را حفظ کنند.

وی تروریست و قاچاق مواد مخدر در منطقه را از جمله مواردی دانست که ناامنی را به استان کرمان و کشور تحمیل می کنند و افزود: ما در همسایگی چهار کشور هستیم که جزو هشت کشور نا امن جهان هستند.

استاندار کرمان گفت: از لحاظ قاچاق مواد مخدر در همسایگی کشورها هستیم و ایران را به کوتاه ترین مسیر قاچاق مواد مخدر تبدیل کرده است.

فدایی گفت: شرایط جغرافیایی قابل حل نیست و در این شرایط حفظ امنیت کار بسیار سختی است.

کد خبر 4638928

منبع: مهر

کلیدواژه: یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا