Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید که از منتفی شدن حضور استراماچونی در این تیم بی‌خبر است.

به گزارش ایسنا، کامران منزوی، عضو هیأت مدیره استقلال در گفت‌وگویی تلوزیونی درباره اخباری مبنی بر منتفی شدن حضور آندره‌آ، استراماچونی در استقلال اظهار کرد: من نمی‌دانم او این حرف را به چه کسی زده است. همکاران او دو روز پیش به ایران آمدند و جلسه‌ای با هم داشتیم که امکانات باشگاه را بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها امروز صبح به ایتالیا بازگشتند و مشخص نیست که چطور هنوز که به مقصد نرسیدند، این اخبار منتشر شده است. ما از منتفی شدن حضور استراماچونی بی‌خبریم و منتظر هستیم، قراردادی که به صورت ایمیل برای او فرستادیم را امضا کند.

او افزود: این که با توجه به ۵ نفره بودن هیأت مدیره استقلال، از سوی یکی از اعضای هیأت مدیره این خبر نقل قول شده، ممکن است که منظورشان یکی از هیأت مدیره‌های قبلی استقلال بوده است وگرنه ما در جریان نیستیم. همکاران استراماچونی تازه امروز بازگشتند و چطور وقتی به مقصد نرسیدند، این اتفاق رخ داده است. ما جلسات مثبتی با آن‌ها داشتیم و آرزوی هرکسی است که در این شرایط با این تیم و با این کشور کار کند.

این عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هواداران استقلال هم‌چنان به حضور استراماچونی امیدوار باشند، گفت: ما امیدمان به استراماچونی نیست. ما امیدمان به خدا است. ما با ریشه‌تر از این حرف‌ها هستیم. آقای فتحی توافقات اصلی را با استراماچونی انجام داده بود و دستیارانش به ایران آمدند تا از امکانات باشگاه دیدن کنند. الان منتظر هستیم که جواب او را بگیریم. ما مشکلات بزرگ‌تر از سرمربی در استقلال داشتیم که یکی از آن‌ها بدهی‌های باشگاه بوده که خدا را شکر در حال حل شدن است.

منزوی در پایان درباره دستیاران استراماچونی توضیح داد: اسامی زیادی درباره دستیاران استراماچونی وجود دارد ولی اگر اجازه دهید تا بعدازظهر که او نظرش را می‌دهد، اسامی را اعلام کنیم. چهار، پنج نفر از قدیمی‌ها در اسامی دستیاران استراماچونی هستند که تا آخر وقت این موضوع را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی تيم فوتبال استقلال تهران کامران منزوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشید سمیعی که چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیئت مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و باید دید چهره‌هایی، چون احمد شهریاری وارد این هیئت مدیره می‌شوند و در کنار نمایندگان هلدینگ خلیج فارس قرار می‌گیرند یا نه؟

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد و حالا با جواد نکونام به ملاقات پیشکسوتان استقلال می‌رود، اما باید پذیرفت همان‌طور که علی خطیر در استقلال ماندنی نشد و از مدت‌ها قبل معلوم بود که بالاخره می‌رود، فرشید سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال آن هم به عنوان مدیرعامل ماندگار نخواهد بود. مطمئنا سمیعی سرپرست شده که بعد از سالها جدایی او هم در پایان فصل کلید بخورد و با تغییرات در هیات مدیره او برای همیشه از استقلال برود.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به علی خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. در یک نگاه کلی نکونام ماندنی شد، چون تیمش را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد و خطیر رفت، چون با اعضای هیات مدیره درست یا غلط به اختلاف خورد، اما مهمتر از آینده همه این افراد آینده استقلال است که فصل آینده باید بعد از چند سال به آسیا برود و جبران سال‌های غیبت خود را هم بکند.

در کوتاه مدت همه نگاه‌ها به قهرمانی لیگ برتر است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد