Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@02:20:27 GMT

(تصاویر) جراحت شدید ماتادور با ضربه شاخ گاو نر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۷۳۱۹

(تصاویر) جراحت شدید ماتادور با ضربه شاخ گاو نر

فرارو- ماتادور اسپانیایی در جدال با یک گاو نر در حین اجرای نمایش بشدت زخمی شد.

به گزارش فرارو، رومن کولادو ماتادور اسپانیایی در جریان نمایشی که در مادرید پایتخت اسپانیا در حال برگزاری بود از حمله گاو جان سالم بدر برد.

گاو نر که متحمل ضربات شمشیر این ماتادور شده بود در لحظات آخر با شاخ ضربه ای به ران پای رومن وارد کرد و پایش را پاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله چند نفر وارد میدان شده و ماتادور زخمی را به بیرون انتقال دادند. طبق گزارش پزشکان ران پای این ماتادور 30 سانتیمتر پاره شده و به رگ ها و شریان هایش آسیب وارد شده است.

فستیوال های مبارزه با گاوها بخش مهمی از فرهنگ اسپانیا محسوب می شود اما فعالان دفاع از حقوق حیوانات برگزاری این رویدادها را بی رحمانه عنوان کرده اند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه در رفسنجان مقابل مس قرار گرفت و با وجود عملکرد خوب در این دیدار در ضربات پنالتی مقابل نارنجی پوشان شکست خورد.

پیکانی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی شکست را پذیرا شدند تا حسرتی بزرگ برای آنها باقی بماند. تنها ضربه از دست رفته پنالتی این مسابقه را غلامرضا ثابت ایمانی هافبک خودروسازان به سمت دروازه حامد لک زد.

ثابت ایمانی که به‌عنوان یار تعویضی در این دیدار به میدان رفته بود نتوانست شوت خود را به تور بچسباند و ضربه‌اش با بدشانسی به بیرون رفت. بعد از هدر رفتن این ضربه پنالتی، هافبک جوان و با تجربه پیکانی‌ها حسرتی بزرگ را تجربه کرد و با شکست تیمش این حسرت برای او بیشتر هم شد.

تصاویری که از حسرت و ناراحتی غلامرضا ثابت ایمانی باقی مانده این اتفاق تلخ را برای او بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • (تصاویر) جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان!
  • صدر جدول طلایی شد
  • (ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد