Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:28:35 GMT

رونمایی رسمی از لوکا یوویچ در رئال مادرید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۷۴۰۳

طبق وعده قبلی باشگاه رئال مادرید، امروز مراسم معارفه رسمی ستاره صربستانی جدید این باشگاه برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، هشت روز پیش بود که باشگاه رئال مادرید رسما خبر از جذب لوکا یوویچ، مهاجم 21 ساله صربستانی آینتراخت فرانکفورت داد.

رئال از هفته ها پیش در پی جذب این ستاره صربستانی بود و پس از اینکه بارسا از خرید او منصرف شد، تقریبا کار دشواری برای نهایی کردن انتقال یوویچ نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال یوویچ را با قراردادی 6 ساله به ارزش 60 میلیون یورو بعلاوه 5 میلیون یورو بندهای متغیر، جذب کرد که 30 درصد این انتقال به باشگاه سابق یوویچ یعنی بنفیکا تعلق خواهد گرفت.

 

این مهاجم 21 ساله فصل گذشته به صورت قرضی با بند خرید دائمی از بنفیکا راهی فرانکفورت شد و پس از ثبت 27 گل در 48 بازی، باشگاه آلمانی بند خرید او را با تنها 12 میلیون یورو فعال کرد.

حتی سران فرانکفورت هم تصور نمی کردند یوویچ اینچینین بدرخشد و پس از تنها یک سال با رقم 60 میلیون یورو راهی رئال شود. به این ترتیب کهکشانی ها فصل بعد یک مهاجم شماره 9 جدید در تیم خود خواهند داشت که می تواند چالشی کاملا جدی برای کریم بنزما باشد. او دومین گلزن برتر بوندسلیگا پس از روبرت لواندوفسکی بود.

 

 

 

 

یوویچ امروز صبح از بلگراد وارد مادرید شد و در کلینیک باشگاه رئال تست های پزشکی نهایی را پشت سر گذاشت و سپس در سانتیاگو برنابئو حاضر شد تا رسما به هواداران معرفی شود. هزاران هوادار رئال در برنابئو حاضر شده بودند تا ستاره جدید تیم محبوب شان را ببینند.

 

لحظه امضای قرارداد یوویچ با رئال

 

 

 

 

 

لوکا یوویچ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لوکا یوویچ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اَن هَتوِی، بازیگر مطرح هالیوود، طی یک پیامی ویدیوی از لئاندرو تروسارد، مهاجم آرسنال، غافلگیر شد.

هفته گذشته ویدیویی از این بازیگر مطرح در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد که آن از گل دیدنی تروسارد به ولورهمپتون خوشحال بود و در آن مشخص کرد که طرفدار آرسنال است.

روز دوشنبه، این بازیگر 41 ساله همراه با نیکلاس گالیتزین برای تبلیغ فیلم جدیدش در برنامه شبکه اِن‌بی‌سی حضور داشت که یک ویدیو از تروسارد او را غافلگیر کرد.

در این ویدیو تروسارد خطاب به هَتوِی گفت: "هی اَن، من واقعاً شادی به دلیل گلی که زده بودم را دوست داشتم. به حمایت از آرسنال ادامه بده و امیدوارم به زودی تو را در ورزشگاه امارات ببینم."

هَتوِی که با این پیام غافلگیر شده بود برای لحظاتی سکوت کرد و سپس گفت که از شدت هیجان می‌لرزد. گالیتزین 29 ساله، گفت: "بیش از هر چیز دیگری توسط ورزشکاران تحت تأثیر قرار می‌گیرم و این پیام واقعا من را شوکه کرد."

هَتوِی به تازگی در گفتگو با مجله اینتِرویو اعلام کرده بود که آرسنال را دنبال می‌کند و میکل آرتتا مربی مورد علاقه اوست.

او قطعا یکی از طرفدارانی است که علاقه دارد آرسنال امشب به جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. توپچی‌های لندنی فصل گذشته با منچسترسیتی در رقابت بودند که در نهایت سیتی به این عنوان دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا