Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@03:05:57 GMT

نیروگاه برق بعثت تهران دچار آتش سوزی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۷۸۲۲

نیروگاه برق بعثت تهران دچار آتش سوزی شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت : ساعت ۱۱:۱۵ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح  کرد با حضور آتش نشانان مشاهده شد که آتش از قسمت پست این نیروگاه آغاز شده و به بخش‌هایی از یک اتاقک کنترل سرایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: با حضور آتش نشانان جلو سرایت حریق به ترانس و کابل‌های این نیروگاه گرفته و آتش مهار شد.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تخلیه دود و ایمن سازی دقایقی قبل محل را ترک کردند.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد.

نیروگاه برق بعثت تهران در فلکه دوم خزانه بخارایی در جنوب تهران واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برق پایتخت نیروگاه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس