Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:42:24 GMT

بارسا به راحتی اجازه جدایی به من نمی دهد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۸۵۳۳

بارسا به راحتی اجازه جدایی به من نمی دهد

دروازه بان هلندی بارسلونا قصد دارد فصل بعد به تیمی برود که در آن به صورت ثابت بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، یاسپر سیله سن، گلر دوم بارسلونا در سه فصل گذشته، بسیار کم فرصت حضور در میادین را پیدا کرده و همواره ذخیره مارک آندره تراشتگن بوده است. سیبله سن تنها در کوپا دل ری فرصت بازی پیدا کرده و یا زمان هایی که تراشتگن مصدوم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

چندی پیش سیله سن صراحتا اعلام کرد که قصد جدایی از بارسا را دارد و می خواهد به تیمی برود که در آن دروازه بان ثابت باشد. کمی بعد اما بارسلونا تاکید کرد که با رقمی کمتر از 60 میلیون یورو اجازه جدایی به سیله سن را نخواهد داد و این کار را برای جدایی او مشکل کرده است.

 

سیله سن در مصاحبه با یک نشریه هلندی و در مورد جدایی اش از بارسا گفت:« این کار به سادگی میسر نخواهد شد. می دانم که بارسا من را به باشگاهی دیگر هدیه نخواهد کرد. 60 میلیون یورو رقم بالایی است. بهتر است صریح باشیم؛ اگرچه آلیسون و کپا سال گذشته با 60 و 80 میلیون یورو به لیورپول و چلسی پیوستند ولی این ارقام غیرواقعی هستند و همه می دانیم که مبالغ بالا را برای چه بازیکنانی پرداخت می کنند.

کمتر دروازه بانی در دنیا پیدا می شود که برای او رقمی بالا هزینه کنند. از نظر من، هیچ بازیکنی بیش از 100 میلیون یورو نمی ارزد اما بازار نقل و انتقالات دیوانه وار شده و هر چیزی در آن ممکن است رخ بدهد.»

 

یاسپر سیله سن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!