Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوویچ کم حرف و جدی بود. 

طرفداری - لوکا یوویچ، مهاجم جدید رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه‌اش شرکت کرد.

به گزارش as، یوویچ گفت:

عصر بخیر. تشکر بابت حضورتان. امروز خوشحال ترین بچه دنیا هستم. بسیار هیجان زده و مطمئن هستم که بهترین انتخاب را کردم. همه توانم را برای جام بردن در این پیراهن به کار خواهم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که متعلق به بزرگ‌ترین باشگاه دنیا هستم و امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنم. پیشنهاد دیگر تیم‌ها؟ هیچ اطلاعی از بقیه پیشنهادها نداشتم. ایجنتم مسئول رسیدگی به این امور بود. ایجنتم از پیشنهاد مادرید گفت و من هم قبول کردم.

اینکه در کودکی با پیراهن رئال مادرید می خوابیدم، صحت دارد. آن پیراهن را یکی از دوستان پدرم به من هدیه داده بود. از کودکی مثل خیلی از بچه‌های دنیا هوادار رئال مادرید بودم. سقف گل مشخصی برای خودم تعیین نمی‌کنم. تلاش می‌کنم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم و توانایی‌هایم را نشان بدهم. هنوز با زیدان حرف نزده‌ام. در آینتراخت به عنوان مهاجم سایه بازی کردم ولی می‌توانم تک مهاجم نیز باشم.

الگویم رونالدو بود. از ترکیب فعلی دوست ندارم یک نفر را به طور شاخص نسبت به بقیه برجسته نشان بدهم. بنزما یکی از بهترین مهاجمان دنیا است که وقتی به مادرید آمد، من 11 ساله بودم! امیدوارم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. پروسه انتقالم کمی طولانی‌تر از چیزی شد که فکر می‌کردم ولی خوشحالم که در نهایت به این باشگاه پیوستم. رئال مادرید فصل خوبی نداشت اما مطمئنم که فصل پیش رو بهتر خواهد بود.

زیاد درباره تفاوت لیگ آلمان و اسپانیا حرف زده‌ام. به نظرم لالیگا در کنار لیگ برتر بهترین‌های دنیا هستند. اگر بتوانم همان تعداد گلی که امسال زدم را دوباره بزنم، خوب خواهد بود. با این حال زیاد به آن فکر نکردم. شماره پیراهن زیاد برایم مهم نیست. دوست دارم با رئال مادرید فاتح اروپا شوم. زیاد به پولی که برای خریدم پرداخت شده فکر نکردم. روی فوتبالم تمرکز کردم. بارها گفته‌ام که رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است و به هواداران قول می‌دهم همه توانم را برای دستیابی تیم به اهدافش بگذارم.

دوست ندارم از خودم حرف بزنم. هنوز چیزهای زیادی باید یاد بگیرم. به باشگاهی آمده‌ام که بازیکنان عالی زیادی دارد و می‌توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم و پیشرفت کنم. رقابت زیادی در تیم وجود دارد ولی مطمئنم اگر به سختی تلاش کنم، فرصت خوبی نصیبم خواهد شد. اگر از فرصت استفاده نکنم مقصر خودم هستم. به نظرم می‌توانم در کنار بنزما هم بازی کنم ولی تصمیم با مربی است.

می‌توانید بگویید کمی خجالتی هستم ولی نمی‌خواهم زیاد درباره آن حرف بزنم!

هازارد؟ او بازیکن معرکه‌ای است. یکی از بهترین بازیکنان دنیا. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898636

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم