Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:35:25 GMT

سرمربی تیم ملی فوتبال پیگیر وضعیت حسینی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۹۱۳۱

سرمربی تیم ملی فوتبال پیگیر وضعیت حسینی شد

سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران با برقراری تماس تصویری جویای احوال سیدمجید حسینی بعد از انجام عمل جراحی شد.

مارک ویلموتس شب گذشته و پس از پایان بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید از طریق تماس تصویری با سید مجید حسینی گفت و گو کرد.
ویلموتس در جریان این تماس، از آخرین وضعیت حسینی و عمل جراحی دست وی مطلع شد و ابراز امیدواری کرد این بازیکن با طی کردن دوران نقاهت هر چه سریعتر تمرینات خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این تماس محمدرضا ساکت و وحید هاشمیان مدیر و مربی تیم ملی نیز به طور جداگانه پیگیر وضعیت وی شدند.

«سید مجید حسینی» در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برابر سوریه مسابقه را در ترکیب اصلی آغاز کرد و از ابتدا در کنار مرتضی پور علی گنجی در مرکز خط دفاعی حضور داشت.

وی بعد از این شروع در ۴۵ دقیقه ابتدایی نمایش خوبی داشت اما دقیقه ۵۴ و تنها بعد از ۹ دقیقه از شروع نیمه دوم به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت.

ورزشی **۹۴۶۴**۹۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تماشاگران دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس انتظار سوت پایان این مسابقه را می‌کشیدند، شروین بزرگ با یک ضربه تماشایی اجازه نداد کار شاگردان مجتبی حسینی در نود دقیقه تمام شود.

بزرگ که در دقیقه 78 به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، روی یک توپ بلند داخل محوطه جریمه به خوبی بدن خود را جلوی مدافع پرسپولیس قرار داد تا توپ جلویش به زمین بخورد، اولین ضربه او برای بالا آوردن توپ بود و در حالی که همگان تصور می‌کردند او توپ را پاس بدهد، اما تصمیم به ضربه زدن گرفت.

ویدئو: 331098

یار تعویضی آلومینیوم با یک والی تماشایی توپ را به کنج دروازه پرسپولیس فرستاد و باعث شد تا کاری از دست رفیعی گلر جوان سرخ‌پوشان هم برنیاید و او فقط مسیر توپ را دنبال کند.

تعویض طلایی مجتبی حسینی با این گل زیبا اجازه نداد که تیمش در 90 دقیقه بازنده شود و بازی را به وقت‌های اضافی برد تا یک شادی بزرگ برای اراکی‌ها به ارمغان بیاید.

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک