Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار طلا و سکه تهران در پنجمین روز هفته، با افزایش و کاهش قیمت‌ها همراه بود. به گونه‌ای که در ساعاتی از روز نرخ‌ها رشد داشت و در ادامه با کاهش همراه بود. اما نسبت به روز گذشته، بهای سکه تمام اندکی افزایش داشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه بیست و دوم خردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد افزایش نرخ جهانی طلا و ثبات نسبی بهای ارز در بازار داخلی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حباب سکه امامی نسبت به روز قبل، افزایش داشت.  
بر اساس این گزارش، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه در دومین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها با افزایش نسبت به روز قبل به رقم ۱۳۳۴ دلار رسیده است، افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته، حدود ۴۰ هزار تومان افزایش داشته است.

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز، ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. همچنین امروز هر نیم سکه بهار آزادی به ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی به رقم یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، بدون تغییر، یک میلیون تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۱۵ هزار تومان ارزشگذاری شد. این در حالی است که روز گذشته، ۴۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه نیز امروز با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۴۵۰ هزار تومان رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت سکه سکه و طلا سکه تمام بهار آزادی حباب سکه کشتی آرای شینزو آبه حیات شبانه ژاپن نزار زاکا آیت الله محقق کابلی جولیان آسانژ هادی حق شناس تروریسم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است.

کد خبر 6091924 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است