Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای کشورهایی که قصد افزایش سهمیه خود در رقابت‌های المپیک و ارتقاء رنکینگ جهانی را دارند، شروطی گذاشته است که و کشورها باید سالانه ۸ اردوی بین‌المللی در دستور کار خود قرار دهند. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره آخرین وضعیت ورزشکاران ملی‌پوش تنیس روی میز جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی و رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان جهت شرکت در رقابت‌های بین‌المللی برگزار شده ‌و رقابت‌های بخش آقایان نیز تا 3 روز آینده آغاز می‌شود، با نظر کادر فنی چند اردوی داخلی و خارجی نیز برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اعزام‌های بین‌المللی تیم‌های ملی تنیس روی میز بانوان و آقایان اشاره کرد و گفت: رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا تنها رقابت بین‌المللی است که پیش روی ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران قرار دارد، ضمن این‌که در خلال این رقابت‌ها کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا تصمیم نهایی را برای نحوه گزینش سهمیه آسیا در رقابت‌های المپیک اتخاذ می‌کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه این رشته تنها رشته‌ای است که در میان بازی‌های توپی و راکتی در 6 دوره اخیر رقابت‌های المپیک حضور داشته است، خاطرنشان کرد: باید نهایت تلاش خود را برای کسب سهیمه المپیک در هفتمین دوره پیاپی انجام دهیم، ضمن اینکه سهمیه ایران در رقابت‌های المپیک از یک نفر آغاز شده و در رقابت‌های المپیک 2016 برزیل به 3 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تصمیماتی که در اندوزی درباره چگونگی اخذ سهمیه المپیک گرفته می‌شود، ملی‌پوشان بیشتری را در رقابت‌های المپیک پیش رو داشته باشیم، ضمن اینکه فدراسیون در شرایط بسیار سختی از نظر مالی قرار دارد و با توجه به این شرایط مجبور هستیم در اعزام‌های بین‌المللی مدیریت داشته باشیم.

انتخاب هیئت تنیس روی میز استان اصفهان به عنوان هیئت برتر استانی در بخش آموزشتوسعه هرچه بیشتر ورزش تنیس روی میز اصفهان باید عملیاتی شودرشد تنیس روی میز اصفهان نیازمند برگزاری اردو برای رده‌های پایه است

 علی‌قارداشی بیان کرد: از طرفی فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای کشورهایی که قصد افزایش سهمیه خود را در رقابت‌های المپیک و ارتقاء رنکینگ جهانی دارند، شروطی گذاشته ‌که این کشورها باید سالانه 8 اردوی بین‌المللی در دستور کار خود داشته باشند و با توجه به این شرایط سخت مالی باید منابع مالی را مدیریت کرده و در کنار آن اردوهای داخلی را نیز با کیفیت‌تر برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی در ادامه گفت: حامیان مالی بسیار خوبی نیز به حمایت ورزش تنیس روی میز شتافته‌اند و این حمایت در 43 سال گذشته بی‌نظیر بوده است و رسانه‌ها نیز حمایت خود را در این بخش ادامه داده‌اند.

وی با بیان اینکه سال 97 سال درخشانی برای ورزش تنیس روی میز بود، خاطرنشان کرد: مدال برنز عالمیان در رقابت‌های آسیایی هم‌ردیف مدال طلا قرار گرفت که این مدال ارزش بسیار زیادی داشت و امیدواریم با همکاری شهرستان‌ها روند روبه‌ رشد ورزش تنیس روی میز ایران را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد

سهیل شاهین، رئیس دفتر سیاسی طالبان در دوحه در صفحه‌ای اکس‌ نوشته است که وی با نیسفور مغندی، رئیس هیأت فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر و هما ذکریا نادر، مدیر تعامل و مشارکت استراتژیک این نهاد دیدار داشته است.

وی افزود: «ما در مورد کمک‌های بشردوستانه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف در افغانستان، به ویژه، کمک به بیوه‌ها، یتیمان و کودکان مبتلا به مشکلات قلبی گفتگو کردیم.»

وی گفت در این دیدار تأکید کردیم که نیاز روزافزونی به کمک‌های بشردوستانه و پروژه‌های توسعه اساسی وجود دارد.

این درحالیست که امروز سفیر چین در کابل کمک ۱۰۰ هزار دلاری کشورش را به سرپرست هلال‌احمر افغانی اهدا کرد.

سفیر چین در کابل گفته است که این مبلغ را برای رسیدگی به آسیب دیدگان سیلاب‌های اخیر در افغانستان کمک کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد