Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه روز چهارشنبه با تایید این خبر گفت: صدها بلیت مسابقه در ساعت های اخیر فروخته شده و مشکلی در این خصوص نداریم.

پیمان رضایی با اشاره به اینکه سرعت ورود و حضور در سایت نیز قابل قبول است، افزود: روند بلیت فروشی تا پایان فروش آخرین بلیت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، طبق بررسی های صورت گرفته در حالی که تنها ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ساعت از آغاز فروش بلیت روز دوم می گذرد، حدود ۴۰۰ بلیت باقی مانده و دیگر بلیت ها به فروش رفته است.

سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه یکی از بزرگترین سالن های کشور به شمار می رود که میزبان دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های والیبال است.

در روز دوم این رقابت ها روسیه با کانادا دیدار می کند و ایران در دیداری حساس به مصاف لهستان می رود.

این رقابت ها روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه آینده برگزار می شود.

۷۱۲۹/‏۸۱۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی