Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، گرانقیمت‌ترین نقاشی جهان و اثر لئوناردو داوینچی در یوت، کشتی تفریحی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، نگهداری می‌شود. تابلوی «منجی جهان» اثر لئوناردو داوینچی، نقاش دوره رنسانس ایتالیاست که در سال 2017 به قیمت 450 میلیون دلار به فروش رفت.

تابلوی موسوم به «سالواتور موندی» که عبارت لاتین «منجی جهان» است، عیسی (ع) را در حین عبادت با دست راست خود و نگهداری یک گوی با دست چپ خود نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعا‌هایی هم مطرح شده است مبنی بر این که این تابلوی نقاشی را شخصا داوینچی نکشیده است و کار یکی از شاگردان او است.

ارزش کشتی تفریحی محمد بن سلمان 500 میلیون یورو برآورد می‌شود.

روزنامه گاردین این تابلو را گرانقیمت‌ترین اثر هنری حال حاضر در جهان عنوان می‌کند. محل نصب این این تابلوی نقاشی پس از آخرین حراج در سال 2017 تا پیش از درز این خبر نامعلوم بود. دوشنبه وبسایت «آرت نت» که خبر‌های هنری را پوشش می‌دهد محل تابلو را مشخص کرد.

شایان ذکر است، خرید این تابلو از سوی بن سلمان در سال 2017 به مسئله‌ای جنجالی تبدیل شد. روزنامه هافینگتن پست در مطلبی در این‌باره نوشت 450 میلیون دلاری که معمار جنگ یمن صرف خرید این تابلو کرد می‌تواند جان 21 میلیون یمنی را که با بحران غذا مواجه هستند نجات دهد!

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم

به گزارش «تابناک: به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، محمد بن سلمان تصریح کرد که عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها برای توقف تنش‌ها در غزه و جلوگیری از گسترش آن، می‌کند.

ولیعهد عربستان سعودی همچنین با تاکید براینکه ریاض قاطعانه مخالف آوارگی مردم فلسطین است، گفت که کشورش همواره در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوقشان برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»