Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور اظهارداشت: نهادها و گروه‌های مختلف جهادی و مردم برای کمک به سیل زدگان در این مناطق حضور پیدا کردند، روح الله خسروی نژاد از عکاسان شناخته شده، عکسی را از این اقدامات در پل دختر به ثبت رساند.

وی گفت: در این عکس، چند نفر از مردم و نیروهای ارتش با همکاری و اتحاد اجازه ندادند پرچم ایران به زمین بیافتد، این رویداد از قالب عکس خارج و به نماد ملی برای همبستگی و حفظ کشور در شرایط سخت تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در استان‌های سیل زده افزود: همچنین این نهاد به عنوان معین استان خوزستان معرفی شد و اقدامات را در این استان انجام داد و به این واسطه پویشی با عنوان «تهران در کنار خوزستان» نیز راه اندازی شد.

مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهارداشت: این نهاد با کسب اجازه از صاحب اثر و خرید امتیاز تلاش کرد برای به نمایش گذاشتن اقدامات مأموران شهرداری (نیروهای آتش نشانی، خدماتی و پاکبانان) از این عکس روایت متفاوتی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بازروایت کار مرسوم در آثار هنری است، گفت: شهرداری تهران با این بازخوانی و روایت گرافیکی خدشه‌ای به اصل اثر وارد نکرده، هویت کار را تغییر نداده و آن را سخیف و کم ارزش نکرده است.

محبی خاطرنشان کرد: زمانی که از وحدت ملی سخن می‌گوئیم صلابت ایران و پرچم کشور مهم است و فرقی میان پزشکان، نیروهای کمیته امداد، سپاه و شهرداری برای حفظ کشور وجود ندارد و شهرداری تهران از این اثر به عنوان نمادی برای اقدامات خود در حفظ کشور استفاده کرده است.

به گزارش ایرنا، نصب دیوارنگاره ای در تقاطع خیابان شهید گمنام و اتوبان کردستان با موضوع اقدامات شهرداری تهران در سیل اخیر خبرساز شده و انتقادهایی در پی داشته است که شهرداری تصویر معروف سیل پل دختر را تحریف کرده است.

به دنبال بارش‌های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در برخی مناطق کشور آغاز شد، سیل اغلب استان‌های کشور را در بر گرفت.

خسارت‌های سیل در استان‌های شمالی مازندران و گلستان، فارس، لرستان و خوزستان بیشتر از مناطق دیگر بوده است.

تهرام/۷۲۴۵//‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیل شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده نمی خواهند مردم سود کنند، عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است.

وی افزود: در خصوص تاخیر مترو تهران- کرج باید بپرسم.

زاکانی در توضیحی درباره کمک شهرداری به پلیس در طرح «عفاف و حجاب» اظهارداشت: به هر کسی که هر کاری در شهر در راستای خدمت خود بکند، کمک می دهیم. هر کسی بخواهد خدمتی ارائه بدهد اعلام می کند چه کمکی نیاز دارد و شهرداری نیز بر اساس وظیفه خود کمک می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم