Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:28:26 GMT

اروپایی ها اقدامی برای حفظ تعهداتشان انجام نداده اند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۰۴۹۰

اروپایی ها اقدامی برای حفظ تعهداتشان انجام نداده اند

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: باتوجه به اینکه اینستکس برای اجرای تعهداتش نیاز به خرید نفت دارد اما در این زمینه اقدامی انجام نشده با این وجود طی یک ماه آینده نیز منتظر اقدام عملی اروپاییان می مانیم.

لاریجانی در ادامه بیان کرد: هدف اصلی از سفر به خراسان شمالی عرض ارادت به مردم شریف این استان و مشاهده نزدیک از فعالیت های آبادانی این منطقه است

وی تصریح کرد: خراسان شمالی استان مهمی است و باید پیشرفت های اقتصادی خوبی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در برنامه ششم خود اهداف خوبی برای گسترش فعالیت اقتصادی و شنیدن نظرات مدیران و فعالان اقتصادی دارم تا مسیر توسعه این استان را بشناسم و بدانم چگونه است.

لاریجانی اظهار کرد: به اسفراین و دیگر شهرستان های این استان سفر خواهم کرد و از نزدیک با مردم آشنا خواهم شد و مسائل آنان را می شونم و پیگیر مسائل خواهم بود.

کد خبر 4639427 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی اروپا بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: هشت نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی با هدف ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای، رفع نقص شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: هشت نقطه پرتصادف با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شبکه راه‌های خراسان شمالی به منظور ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای رفع می‌شود.

وی افزود: رفع سه نقطه پرتصادف در محدوده بابا امان (دوربرگردان و تقاطع روستای حمید و پمپ بنزین باباامان) و رفع چهار نقطه پر تصادف در ورودی شهر فاروج در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برطرف کردن یک نقطه پر تصادف در ورودی محور بدرانلو (بجنورد - آشخانه) نیز به منظور ارتقای ایمنی تردد اجرا می‌شود.

مشتری با بیان اینکه این پروژه‌ها شهریور امسال به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۱۶ نقطه در راه‌های برون‌شهری این استان شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته، رفع هفت نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود، اما با تلاش راهداران هشت نقطه پر تصادف رفع شد.

کد خبر 751750

دیگر خبرها

  • رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • تلاش برای افزایش مراودات تجاری با کشور ترکمنستان
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی