Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:52:33 GMT

اروپایی ها اقدامی برای اجرای تعهداتشان انجام نداده اند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۰۵۸۲

اروپایی ها اقدامی برای اجرای تعهداتشان انجام نداده اند

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: باتوجه به اینکه اینستکس برای اجرای تعهداتش نیاز به خرید نفت دارد اما در این زمینه اقدامی انجام نشده با این وجود طی یک ماه آینده نیز منتظر اقدام عملی اروپاییان می مانیم.

لاریجانی در ادامه بیان کرد: هدف اصلی از سفر به خراسان شمالی عرض ارادت به مردم شریف این استان و مشاهده نزدیک از فعالیت های آبادانی این منطقه است

وی تصریح کرد: خراسان شمالی استان مهمی است و باید پیشرفت های اقتصادی خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در برنامه ششم خود اهداف خوبی برای گسترش فعالیت اقتصادی و شنیدن نظرات مدیران و فعالان اقتصادی دارم تا مسیر توسعه این استان را بشناسم و بدانم چگونه است.

لاریجانی اظهار کرد: به اسفراین و دیگر شهرستان های این استان سفر خواهم کرد و از نزدیک با مردم آشنا خواهم شد و مسائل آنان را می شونم و پیگیر مسائل خواهم بود.

کد خبر 4639427 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی اروپا بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه رسمی کره شمالی اعلام کرد که یک هیات اقتصادی این کشور برای دیدار با مقامات ایرانی راهی تهران شده است.

«کی‌سی‌ان‌ای» خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای بدون اشاره به جزییات اعلام کرد این هیات اقتصادی به ریاست «یون جونگ‌هو» وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی دیروز سه‌شنبه ۲۳ آوریل پیونگ‌یانگ را به مقصد تهران ترک کرده است.

کد خبر 6087244

دیگر خبرها

  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد