Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با وجود گذشت دو ماه از وقوع سیل در خوزستان، هنوز ٢١ خانوار سیل زده در مدرسه‌ای در شیرین شهر این استان به سر می‌برند.


رضا نظری، مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: طبق بازدیدی که امروز، ٢٢ خرداد از کمپ‌های سیل زدگان در شیرین شهر (از توابع کارون خوزستان) داشتیم، متوجه شدیم که بعد از گذشت دو ماه از وقوع سیل در این استان، هنوز ٢١ خانوار سیل زده در مدرسه‌ای در این منطقه به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری با اشاره به اینکه روز گذشته، ٢١ خرداد از ساعت ١٦ تا ٢٠ سیل زدگان ساکن در این مدرسه از برق محروم بودند، افزود: وضعیت بهداشتی سیل زدگان این منطقه به شدت نامناسب است و بدون سیستم سرمایشی و در دمای ٥٠ درجه‌ای هوا در این مدرسه به سر می‌برند و حتی از آب آشامیدنی خنک هم محرومند و ناچارند با پرداخت هزینه ای، یخ خریداری کنند.

مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه وام‌هایی که دولت وعده اعطای آن‌ها به سیل زدگان را داده بود به این افراد اختصاص داده نشده است، تصریح کرد: مردم سیل زده شیرین شهر از این وضعیت ناراضی هستند و از برخورد‌های نامناسب مسئولین گله دارند.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظری خوزستان سیل لرستان مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت و سرکوب، سهم دانشجویان معترض آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، رسانه‌های رسمی آمریکا تعداد دانشگاه‌هایی را که در سراسر ایالت‌های مختلف آمریکا صحنه اعتراضات و تجمع‌های ضدصهیونیستی است، بیش از ۵۰ دانشگاه اعلام کرده اند.
رسانه‌های آمریکا همچنین اعلام کرده اند تاکنون بیش از ۵۵۰ دانشجو و استاد شرکت کننده در تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی این کشور بازداشت شده اند...


اظهارات: 
جاناتان مناخیم – دانشجوی یهودی دانشگاه کلمبیا
ایلهان عمر - عضو مسلمان کنگره آمریکا

دیگر خبرها

  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • خشونت و سرکوب، سهم دانشجویان معترض آمریکا
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران