Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:09:32 GMT

4 طرح کشاورزی در سردشت آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۰۰۸

4 طرح کشاورزی در سردشت آماده بهره برداری است

صلاح الدین حق گوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح پرورش گاو شیری با ظرفیت ۵۰ راس در روستای «همران»، طرح پرورش بز در روستای «گورانگان» با ظرفیت ۵۰۰ راس، طرح پرورش ماهی قزل آلا با ظرفیت ۸۰ تن در روستای «بیلوکه» و آبیاری تحت فشار در ۸۲ هکتار از اراضی روستای «آلواتان» از طرح های قابل افتتاح در این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از این طرح ها ۶۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شده، گفت: از مجموع کل سرمایه گذاری های انجام شده در این طرح ها، ۴۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال به صورت تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض دولتی و ۲۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال نیز آورده شخصی بوده است.
وی اظهار داشت: با افتتاح و شروع به کار این طرح ها زمینه اشتغال برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این شهرستان فراهم می شود.
حق گوی اضافه کرد: بالغ بر ۲۰ برنامه فرهنگی دیگر شامل نشست با نظام مهندسی و شرکت های مشاوره ای کشاورزی، دیدار با امام جمعه و فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از کارآفرینان نمونه، ارایه خدمات رایگان کلینیک های گیاه پزشکی و دامپزشکی و غیره نیز در طول این هفته برگزار می شود.
به گزارش ایرنا هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ تا ۲۷ خرداد ماه برگزار می شود و شعار امسال این هفته «رونق تولیدات کشاورزی، امینت غذایی جامعه در گام دوم انقلاب» است.

در این شهرستان ۲۸ هزار و ۹۴ هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد که ۹ هزار و ۷۷۸ هکتار آبی و ۱۸ هزار و ۳۱۶ هکتار به صورت دیم است؛ سالانه ۱۲۲ هزار تن انواع محصولات دامی، آبزی، زراعی و باغی در سردشت تولید می شود.

۷۵۶۲/ ‏۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳