Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:22:27 GMT

تسهیلات اشتغال برای زندانیان آزادشده پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۰۹۸

تسهیلات اشتغال برای زندانیان آزادشده پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضاعلی اکبری غروب چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه برای ایجاد اشتغال زندانیان آزادشده مجلس و دولت، مبلغی را در بودجه منظور کردن که به‌صورت تسهیلات قرض‌الحسنه به آن‌ها پرداخت می‌شود، ابراز داشت: اعتباراتی که دولت پیشنهاد داده است هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بودجه سنواتی و ۲۰ میلیارد تومان از محل اقساط سنوات قبل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح ۲۰ میلیارد تومان اقساط سنوات قبل، افزود: زندانیانی که سال‌های قبل قسط‌هایشان را پرداخت کردند در اختیار مجدد قرار می‌گیرد و علاوه بر آن آورده دستگاه‌های دیگر نظیر بهزیستی، کمیته امداد و شورای اشتغال استان نیز در این راه همراهی‌های لازم را خواهند داشت.

مدیرکل دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور بابیان اینکه شرط دریافت این تسهیلات توانایی اداره شغل است، ابراز داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای به زندانیانی که تمایل به ایجاد شغل داشته باشند و بلد نباشند شغلی را اداره کنند آموزش‌های لازم را ارائه و آن‌ها را نیز کمک می‌کند.

علی‌اکبری در ادامه تصریح کرد: زندانیانی که حداکثر سه ماه را در زندان گذرانده، آموزش‌های لازم را دیده و توانایی اداره شغل را نیز داشته باشند می‌توانند در این چرخه قرارگرفته و تسهیلات لازم اشتغال‌زایی را دریافت کنند

وی افزود: برای افرادی که تسهیلات دریافت می‌کنند دوره تنفس شش ماه تا یک‌ساله بسته به نوع شغل داده می‌شود که باید تا ۶۰ ماه اقساط را پرداخت کنند که این اقساط سنگین نیست اما اگر فردی شغل را اداره کند بخش‌های دیگر نیز کمک می‌کنند تا این شغل پایدار بماند.

کد خبر 4639499

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان سمنان تسهیلات اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور