Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@13:55:30 GMT

دزدی از خانه ایسکو و زیدان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۱۸۰

دزدی از خانه ایسکو و زیدان

برنامه جوگونز اعلام کرد که در این هفته از خانه ایسکو آلاکورن و زین الدین زیدان سرقت شده است؛ به این ترتیب موج سرقت و دزدی از خانه بازیکنان ادامه دارد. هفته گذشته حین برگزاری دیدار تیم ملی اسپانیا و جزایر فارو، به خانه آلوارو موراتا دستبرد زده شد و حالا نوبت هم تیمی و سرمربی سابق او شد.

مسئولان رئال مادرید بسیار نگران این موضوع هستند و به بازیکنان و مربیان تیمشان اعلام کردند که در شبکه‌های اجتماعی جزئیات خانه‌های خود را منتشر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پرونده سرقت از خانه فوتبالیست‌ها به این ۳ نفر ختم نمی‌شود؛ سارقین قبل از این به خانه جوردی آلبا، بواتنگ، بنزما، ویلیام کاروالیو، خواکین، موری، کوندوگبیا، پائولیستا و گارای دستبرد زده بودند. واضح است که بازیکنان و مربیان فوتبال به ویژه در روز‌های مسابقه هدف بزرگ دزدان هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت زیدان ایسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز

بهزاد برارزاده در جلسه ای با محوریت بررسی وضعیت پایداری شبکه آبرسانی در فصل گرم‌ سال با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیرقانونی است، اظهار کرد: براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.

برارزاده به شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح استان مازندران توسط این شرکت طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این تعداد هزار ۶۹۷ فقره در شهرها و هزار ۴۳۹ فقره در روستاها شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!