Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر ترکی در گفتگو با صاحب نیوز درباره نامه نگاری با رئیس جمهور توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر ترکی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به نامه نمایندگان اصفهان به رئیس‌جمهور برای رسیدگی فوری به احیاء زاینده‌رود، اظهار کرد: برخی از استان‌های مجاور اصفهان دوباره حساسیت‌هایی ایجاد می‌کنند و این نامه هم به این دلیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، بویین و میاندشت و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب شُرب و کشاورزی تمام شهرستان‌ها غرب و شرق، جنوب و شمال استان اصفهان وجود دارد.   وی افزود: بارندگی‌های اخیر نیازمند مدیریت صحیح در منابع آب در استان و به‌خصوص در شهرستان‌های غرب و جنوب اصفهان وجود داد.   ترکی ادامه داد: با توجه به سفر استانی رئیس‌جمهور به اصفهان باید حقوق مردم استان اصفهان رعایت و مشکلات آب مرتفع شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد