Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@15:12:44 GMT

خراسان شمالی در توسعه گلخانه ها فقیر است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۷۶۶

خراسان شمالی در توسعه گلخانه ها فقیر است

خراسان شمالی- وزیر جهادکشاورزی گفت: توسعه گلخانه ها در استان خراسان شمالی خیلی فقیر و ضعیف است که جای بسیاری دارد که سازگار پشتیبانی ان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر محمود حجتی عصر چهارشنبه در جمع مدیران استان خراسان شمالی اظهار داشت: ظرفیتهای  بالقوه زیادی در خراسان شمالی وجود دارد که به این امر کمتر توجه شده که امیدواریم با کمک مدیران و استاندار مشکلات پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به وجود گیاهان دارویی و اراضی شیب دار دراین استان نیز گفت: گیاهان دارویی و اراضی  شیب دار و  فوق العاده ی در این استان وجود دارد که ظرفیت های بسیاری دارد. حجتی افزود: در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی غذایی آمادگی کامل داریم و با ارایه تسهیلات در این زمینه حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد. وزیر جهاد کشاورزی گفت: در بخش آبخیز داری و سیستم نوین آبیاری این استان عملکرد خوبی داشته است. وی در خصوص مشکلات کشاورزان در عرصه های منابع طبیعی گفت: حق با کشاورزان است که یکسری محدودیت های قانونی در این زمینه وجود دارد و پرونده ها باید بازگردانده شود تا بخشی مشکلات حل شود. وی با بیان اینکه حقوق عرفی مرتعداران و دامداران را نباید نادیده گرفت، افزود:  منابع طبیعی باید کسانی را که می خواهند معدن تاسیس کند، گرفتار مردم نکند و خود به گونه ای اقدام کند که حق دو طرف حفظ شود. دکتر حجتی در خصوص زنجیره دام نیز گفت: باید زنجیره دام کامل دیده شده که در این زمینه نیز حمایت خواهیم کرد. وی در خصوص خسارت های ناشی از سیل نیز گفت: در این بخش خسارت های زیادی در بخش کشاورزی وارد شد ولی با بارش باران های فراوان این خسارت های ناچیز بوده و وظیفه دولت است که این خسارت های ناشی از سیل را جبران کند. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آبخیزداری توسعه گلخانه ای خراسان شمالی خسارت سیلاب وزیر جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند