Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@22:07:12 GMT

سخنگوی وزارت خارجه ایران: دیپلماسی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۱۸۱۱

آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه توئیترش با انتشار تصاویری از دیدارهای ظریف با تارو کونو همتای ژاپنی و همچنین هایکو ماس وزیر خارجه آلمان در تهران نوشت: «در این زمانه پرآشوب وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از تمام توان و ظرفیت خود برای پیشبرد اهداف کشور جهت کاهش فشارهای ناشی از جنگ اقتصادی ضد مردم ایران و برقراری ثبات و امنیت در منطقه و جهان در چارچوب اصول "عزت، حکمت و مصلحت" استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلماسی ادامه دارد.»

به گزارش فارس، تارو کونو وزیر خارجه ژاپن که پیش از آبه شینزو نخست وزیر این کشور و به تهران سفر کرد، بعدازظهر امروز با حضور در محل وزارت خارجه ایران با ظریف همتای ایرانی خود دیدار و ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را بررسی کرد. وی در دیدار با ظریف گفت که ژاپن آماده است هر کاری که به کاهش تنش منجر می شود را انجام دهد.

روز دوشنبه نیز هایکو ماس وزیر خارجه آلمان سفری یک روزه به تهران داشت و با ظریف و حسن روحانی دیدار کرد.

در هفته پیش رو نیز قرار است هلگا اشمید معاون موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران سفر کند و حسن روحانی نیز پنجشنبه عصر برای شرکت در نشست شانکهای و سیکا به قرقیزستان و تاجیکستان می رود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سید عباس موسوی وزارت خارجه دیپلماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی طالبان با ترکیه در کابل

سرپرست وزارت خارجه طالبان با جهاد ارگین‌آی، سفیر ترکیه در کابل دیدار کرد؛ بر بنیاد خبرنامه‌ وزارت خارجه طالبان در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدام‌های مثبت در افغانستان، آغاز تجارت از طریق راه لاجورد، افتتاح نمایش‌گاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان گفت‌وگو شده است. 
سفیر ترکیه در این دیدار گفت که در آینده نزدیک ترکیش ایرلاین نیز پروازهایش را به افغانستان از سر خواهد گرفت.

پبش از این نیز امیرخان متقی در دیدار با سفیر ترکیه در کابل ضمن قدردانی بابت کمک‌های بشردوستانه مردم و دولت ترکیه گفته بود که طالبان تسهیلات لازم را به سرمایه‌گذاران ترک در افغانستان فراهم خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا