Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین دورانت تایید کرد که مصدومیتش در بازی پنجم فینال NBA از ناحیه تاندون آشیل بوده است.

طرفداری - کوین دورانت از ناحیه تاندون آشیل مورد عمل جراحی قرار گرفت. مدت زمان دقیق بازگشت دورانت از این مصدومیت هنوز مشخص نیست اما ستاره 30 ساله قطعا بخش قابل توجهی از فصل بعد مسابقات NBA را از دست خواهد داد.

به گزارش وبسایت ESPN، فوروارد تیم گلدن استیت وریرز، کوین دورانت، ساعاتی پیش تایید کرد مصدومیتی که در بازی پنج فینال NBA برابر تورنتو رپترز گریبانگیرش شده بود، پارگی تاندون آشیل پای راست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورانت به دلیل این مصدومیت از بازی خارج شد و ادامه سری فینال فصل 2019 بسکتبال NBA را از دست داد. لازم به ذکر است که بازی پنجم 106-105 به نفع گلدن استیت به پایان رسید. کوین دورانت، روز گذشته در اکانت اینستاگرام خود یک بیانیه منتشر کرد و طی آن به هوادارانش گفت که زیر تیغ جراحی رفته است. خلاصه بیانیه دورانت به صورت زیر است:

می‌خواستم به شما خبر بدهم که به تاندون آشیل خود آسیب زده‌ام. عمل جراحی امروز (چهارشنبه) انجام شد و موفقیت‌آمیز بود. مسیر بازگشت من هم‌اکنون آغاز می‌شود. اعضای خانواده و کسانی که دوستشان دارم در کنارم هستند و از شما نیز بخاطر حمایت و پیام‌هایتان تشکر می‌کنم. همانطور که روز چهارشنبه هم گفتم، عمیقا دچار آسیب شده‌ام اما حالم خوب است. بسکتبال بزرگترین عشق من است و دوست داشتم شب بازی به میدان بروم زیرا این کار شغل من است. دوست داشتم در ماموریتمان برای کسب سومین قهرمانی پیاپی به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. از اینکه تمام توان فیزیکی خود را خرج دادم خوشحالم و به برادرانم بابت کسب پیروزی افتخاز می‌کنم، می‌دانم که آنها قادرند بازی ششم را ببرند پس تشویقشان خواهم کرد.

هنوز مشخص نشده است که دورانت تا چه زمانی باید به استراحت بپردازد، دمارکوس کازینز، دیگر بازیکن گلدن استیت نیز به دلیل همین نوع مصدومیت، پارگی تاندون آشیل، حدودا یک سال از رقابت‌ها دور بود. این مصدومیت، آینده دورانت در تیم گلدن استیت وریرز را نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز آرژانتینی یکی از بازیکنان مورد انتقاد چلسی در فصل جاری بوده است. او در زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

فرناندز، با این حال، تاکنون نتوانسته ارزش خود را به طرفداران چلسی اثبات کند. او عملکرد بدی نداشته اما این چنین بحثی بین طرفداران وجود دارد که چلسی بدون او بهتر عمل می‌کند، یا حداقل تا زمانی که از او در کنار مویسس کایسدو به صورت همزمان در ترکیب استفاده نشود.

اکنون به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که موجب شده فرناندز نتواند مانند جام جهانی قطر در چلسی بدرخشد، به مصدومیت او مربوط شود. این بازیکن 23 ساله سرانجام پس از شکست 5-0 چلسی توسط آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

این هافبک آرژانتینی اکنون فاش کرده که این مصدومیت شش ماه او را آزار می‌داد. فرناندز در اینستاگرام خود نوشت:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم.

چند هفته پیش درد شروع به شدیدتر شدن کرد و داروها اثری نداشتند. از زمانی که تمرین کردم و با مصدومیت بازی کردم بدتر شد، اما نمی‌خواستم در بازی‌ها شرکت نکنم. هر بار که مجبور شدم با پیراهن چلسی بازی کنم، مثل پیراهن تیم ملی، سعی کردم با وجود همه این‌ها بهترین عملکردم را ارائه دهم اما دیگر طاقت نداشتم.

از پیام‌ها و ابراز محبت همیشگی‌ شما متشکرم. با احترام به همه، به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم."

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!