Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:16:13 GMT

کتاب «روایت رهبری» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۲۴۵۵

کتاب «روایت رهبری» منتشر شد

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در ایام سالگرد انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری در سال 1368، کتاب «روایت رهبری» را منتشر و روانه بازار کرد.

این کتاب در سه فصل و 620 صفحه، روایت جامع و دست‌اولی است از «رسمیت و قانونیت یافتن رهبری حضرت امام خمینی رحمه‌الله با مصوبه مجلس خبرگان قانون اساسی»، «تعیین آیت‌الله منتظری به رهبری آینده توسط مجلس خبرگان رهبری و سپس عزل وی» و در نهایت، «تعیین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان به رهبری انقلاب اسلامی».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی‌های «روایت رهبری» می‌توان به استفاده از برخی خاطرات منتشرنشده سیاسی و مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تناسب موضوعات مطرح شده در کتاب اشاره کرد.

علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند کتاب «روایت رهبری» را به صورت اینترنتی از این آدرس تهیه کنند.

این کتاب توسط سیدیاسر جبرائیلی تألیف شده و انتشارات انقلاب اسلامی آن را چاپ کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: روایت رهبری رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اعتراضات وسیع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های ایالات متحده در اعتراض به نسل کشی اسرائیل در نوار غزه، با واکنش‌ چالشی سیستم مواجه شده و گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه توسط پلیس بازداشت شده‌اند. پس از این اتفاق، مجری آمریکایی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده که شعار «از رود تا دریا، فلسطین آزاد باید گردد» می‌دادند، گفت: هیچ کس به اندازه آیت الله (خامنه‌ای) از شعارتان خوشحال نمی‌شود! این گزارش جالب که در آن مطابق با رویه مرسوم رسانه‌های آمریکا در هفت ماه اخیر به نیروهای مقاومت فلسطین تروریست گفته می‌شود را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند