Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی، دو بازی تدارکاتی را در نخستین اردوی خود با ملی پوشان ایران  یک برد و  یک تساوی به پایان رساند.

اگر چه زود است درباره عملکرد موفقیت مارک فوتبال ایران صحبت کنیم اما نمی توان ساده از کنار زدن ۵ گل به تیم سوریه در دیداری که تیم ایران پس از ۸ سال دفاع اتوبوسی خود را رها کرد و به بردی شیرین دست یافت و این‌که در بازی دوم هم در کره به نتیجه یک بر یک به تساوی دست پیدا کردیم و شاگردان ویلموتس و هاشمیان یک بازی هجومی در سئول به نمایش گذاشت و تعداد آمار گلزنی‌شان از نیم حریف بهتر بود، بی‌تفاوت گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درباره عملکرد ویلموتس در این دو بازی با چند پیشکسوت و کارشناس گفتگو کردیم که در زیر برخی از آنها را می‌خوانید

ویلموتس در این دو بازی نمره قبولی گرفت/به تیم ملی بادید زمان بدهیم

حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال، در این باره به خبرنگار برنا گفت: به نظر من تیم ملی دربازی دیروز خیلی خوب بازی کرد و به‌رغم اینکه در خانه حریف بازی می کرد موفق شد موقعیت های زیادی را ایجاد کند ،گل بزند و یک بازی رو به جلو خوب را ارائه کند.

وی افزود: به نظر من مارک ویلموتس در این دو بازی نشان داد می تواند در ایران موفق باشد و او نمره قبولی خود را گرفت.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران، در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برخی ناهماهنگی‌ها در دفاع  خاطر نشان کرد: زمانی که یک سرمربی جدید وارد یک تیم می شود نیاز به زمان دارد که بتواند تفکرات خود را به بازیکنان انتقال دهد و باید به تیم ملی زمان بدهیم. ضمن اینکه ما در حال ایجاد یک بالانس بین بازی هجومی و دفاعی هستیم. بچه‌ها مقابل تماشاگران کره ای بازی خوبی انجام دادند و باید به سرمایه گذاری انجام شده روی کادر فنی جدید یعنی ویلموتس هاشمیان و سایر افراد با دید مثبت نگاه شود.

باید به ویلموتس زمان بدهیم

حسین بادامکی، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس، پیرامون بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل سوریه به خبرنگار برنا گفت: در دیداری که پنج گل به ثمر می‌رسد و چند موقعیت هم گل نمی‌شود، نشان می‌دهد بی‌تردید تیم هم هجومی کار کرده و هم بازی خوبی به نمایش گذاشته شده است. در بازی کره هم اگر چه در فاز دفاعی کمی ناهماهنگی دیده می شد اما هجومی بازی کردن تیم ملی چشم نواز تر بود.

بازی قابل قبولی مقابل کره به نمایش گذاشتیم/ می توانیم به آینده تیم ملی خوش بین باشیم

حمید درخشان، پیشکسوت ملی پوش فوتبال ایران، درباره تساوی تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی به خبرنگار برنا گفت: بازی خوبی را دیروز شاهد بودیم و تیم ملی موفق شد مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا یک بازی مالکانه و قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

وی افزود: این بازی تدارکاتی بود و تیم ملی گل هم دریافت کرد، اما ما موقعیت‌های گل زیادی را بوجود آوردیم و به نظر من این یک موفقیت است که تیم ملی از آن بازی دفاعی که شاید یک گل می‌زدیم یا نمی‌زدیم به جایی رسیده که موقعیت‌های ایجاده شده اش از تیم میزبان بیشتر بوده است.

هافبک اسبق تیم ملی در ادامه عنوان کرد: بازی تدرکاتی برای این برگزار می شود که تیم نقاط ضعف و قدرت خود را پیدا کند و بازیکنان خود را محک بزندوبه نظر من ما باید این بازیهای تدرکاتی را برای کادر جدید تیم ملی بیشتر مهیا کنیم. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که ویلموتس تفکرات تهاجمی دارد وبا توجه به اینکه او از فوتبالی آمده که ساختار خوبی دارد، می توانیم به آینده تیم ملی فوتبال‌مان خوشبین باشیم. ما تا آغاز بازی‌های رسمی یک سال فرصت داریم و در این یکسال کارهای زیادی را کادر فنی می تواند انجام دهد و خانواده فوتبال کشور نیز باید به سرمربی جدید تیم ملی کمک کند.

تیم ملی به هجوم بیشتر علاقه  دارد

سیروس دین‌محمدی، هافبک پیشین استقلال و تیم ملی، درباره حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی و برد برابر سوریه به خبرنگار برنا گفت: با اینکه نفرات دعوت شده به تیم ملی تفاوتی با نفرات قبلی نداشت اما مشخص است مارک ویلموتس به فوتبال تهاجمی علاقه دارد و در بازی با سوریه این موضوع مشهود بود. فکر می‌کنم ذهنیتی هم که برای بازیکنان به وجود آمده این است که این مربی به بازیکنان هجومی علاقه‌مند است و البته این موضوع به تفکرات هر مربی بستگی دارد اما در بازی با سوریه همواره 3-4 بازیکن کشورمان در 18 قدم حریف بودند که این نشان می‌دهد تیم میل به هجوم بیشتری دارد.البته در بازی با کره هم ما این موضوع را به خوبی نشان دادیم.

به هر حال آنچه که در صحبت تمامی کارشناسان وجود دارد استقبال از آمدن ویلموتس و البته حضور هاشمیان در تیم ملی است، ضمن اینکه همه آنها اعتقاد دارند تیم ملی نیاز به زمان دارد و همه فوتبال دوستان باید در این راه کمک کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، گل گهرسیرجان، ملوان، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، فولاد، هوادار، ذوب آهن، صنعت نفت آبادان وآلومینیوم اراک در لیگ برتر همچنین دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه

لیگ برتر ایران (هوادار - صنعت نفت آبادان) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (تراکتور - استقلال) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (ذوب آهن - نساجی مازندران) ساعت ۱۸:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (استقلال خوزستان - ملوان) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه ورزش

لیگ برتر ایران (آلومینیوم اراک - فولاد) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

لیگ برتر ایران (پرسپولیس - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

جام ریاست جمهوری امارات (النصر دبی - شباب الاهلی امارات) ساعت ۱۸:۵۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی عربستان (النصر - الخلیج) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ قهرمانان اروپا (دورتموند - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 749604

دیگر خبرها

  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • فیلم| بازداشت اتوبوسی دانشجویان آمریکایی!
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی