Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد چهارشنبه شب در دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم در آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) قم اظهار داشت: عملکرد نیرو‌های مسلح کشور در برابر هر تجاوزی غیر قابل تصور و پشیمان کننده است، و کلیه فعالیت‌های دشمن تا شعاع هزاران کیلومتر تحت رصد دقیق اطلاعاتی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه درتامین نیازمندی‌های دفاعی خود در همه زمینه‌ها اعم از موشکی، پدافند هوایی به خودکفایی رسیده و هیچ گونه وابستگی به هیچ کشوری نداریم، خاطرنشان کرد: به انواع سامانه‌های بومی در زمینه‌های شناسایی، رهگیری و انهدام، جنگ الکترونیک و سایبر که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، مجهز می‌باشیم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن چند صباحی است با تهدید و فشار حداکثری و با حضور نظامی در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس رجز خوانی می‌کند تا به خیال باطل خود این ملت را مرعوب قدرت پوشالی و یا اغواگری خود نماید و قادر باشد نیات پلید خود را بر اراده پولادین مردم ایران اسلامی تحمیل کند.

صباحی فرد افزود: دشمن از طرفی بر طبل جنگ می‌کوبد و از سویی دیگر پیشنهاد مذاکره بدون شرط و پیش شرط می‌دهد، و از سویی نیز بر وسعت تحریم‌های خود می‌افزاید و همه این ادعا‌ها غیرقابل اعتماد بودن دشمن و بی اساس بودن ادعاهایش را به اثبات می‌رساند.

وی گفت: اگر امروز دشمنان در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز به اجبار متوقف شده به دلیل مؤلفه‌های بازدارندگی بوده و اگر آن‌ها احساس می‌کردند که ایران اسلامی در حوزه نظامی و دفاعی ضعف دارد و در صورت حمله نظامی هزینه زیادی را متحمل نخواهد شد بلاشک به کشور حمله می‌کردند.

وی افزود: دشمن خوب می‌داند که آمادگی رزمی و توان دفاعی ایران قهرمان قابل آزمودن نیست، و اولین اشتباه آخرین اشتباه است.

صباحی فرد بیان داشت: به طور حتم دشمنان مشکلات و هزینه‌های زیادی را برای مردم ایجاد نمودند، ولی همه باید بدانیم که طبق کلام نورانی رهبر معظم انقلاب هزینه تسلیم بسیار سنگین‌تر از هزینه مقاومت است.

وی یادآور شد: به برکت صبر، ایستادگی و خود اتکایی در برابر توطئه هاست که شاهد عقب نشینی معنادار دشمن و اعتراف سران آمریکا به تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه‌ای می‌باشیم و این موفقیت بیش از هر چیز به همت مقاومت ملت غیور ایران اسلامی حاصل شده است.

این آئین باشکوه با اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط گروه موزیک سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و همچنین پرده خوانی یکی از هنرمندان آئینی همراه بود.

دراین مراسم بهرام سرمست استاندار قم و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین نیز میهمان ویژه این آئین بود و از مقاومت و پایداری وی تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد

سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در ۲۵ فروردین، اعلام کرد که پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را بر هم زد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) در سخنانی اعلام کرد که دشمن صهیونیست پس از ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی تلاش دارد خود را جمع و جور کند.

ابوعبیده افزود: دشمن همچنان در شن‌های غزه گرفتار شده، هیچ دستاوردی جز شرمساری و شکست نداشته است و از این ورطه برای کشتار و ویرانی بیشتر استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۰۰ روز است که دشمن بدون هرگونه هدف، چشم‌انداز و آزادی اسیران خود در شن‌های غزه گرفتار شده است. در دویستمین روز از جنگ غزه مقاومت همچنان مانند کوه استوار است. جهان قدرت مبارزان ما و ضربه‌های دردناک آن‌ها را نه تنها در مقابله با حمله‌های دشمن بلکه هنگام عقب‌نشینی آن‌ها نیز شاهد بود.

ابوعبیده گفت: ما تنها بخش اندکی از ضربه‌های قهرمانانمان به دشمن را به تصویر کشیده و ثبت کردیم. ضربه‌های ما به دشمن ادامه خواهد داشت و شکل‌ها و گونه‌های جدیدی را به خود خواهد گرفت.

وی افزود: از جمله دروغ‌های کابینه دشمن آن است که تلاش دارد برای جهانیان این توهم را ایجاد کند که گردان‌های قسام را نابود کرده و تنها یک گردان در رفح باقی مانده است. این یک دروغ بزرگ است. ما از حقوق ملت خود، پایان جنگ، بازگشت آوارگان، بازسازی غزه و ورود کمک‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

ابوعبیده ادامه داد: خون‌هایی که ریخته شدند تنها با گرفتن حق طبیعی ما و تحقق شروط مقاومت جبران خواهند شد. کابینه دشمن در دستیابی به توافق مبادله اسیران وقت‌کشی می‌کند و تلاش دارد در تلاش‌های میانجیگران برای دستیابی به آتش‌بس کارشکنی کند.

سخنگوی قسام گفت: سناریوی «رون آراد» شاید در دسترس‌ترین سناریو برای تکرار در مورد اسیران دشمن در غزه باشد. آنچه فشار نظامی خوانده می‌شود تنها ما را به پایداری روی مواضعمان، حفاظت از حقوق مردممان و کوتاه نیامدن از آن سوق می‌دهد.

وی افزود: ما تمامی اقدامات وتلاش‌های نظامی و مردمی به ویژه در جبهه‌های لبنان، یمن و عراق را ارج می‌نهیم. ما عمق تأثیر واکنش ایران و ضربه‌های آن به دشمن را درک می‌کنیم. حجم و ماهیت واکنش ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

سخنگوی قسام ادامه داد: دوره عربده‌کشی بی حساب و کتاب دشمن تمام شده است. پاسخ همراه با دست‌پاچگی دشمن به اقدامات مقاومت در تمامی جبهه‌ها اهمیت مقاومت را نشان می‌دهد.

ابوعبیده گفت: ما از مردم اردن می‌خواهیم که اقدامات خود را شدت ببخشند. ما از امتمان می‌خواهیم که به اقدامات خود در حمایت از مقاومت شدت ببخشد.

وی افزود: ما به مقاومت شجاع کرانه باختری و تمامی تلاش‌ها در وجب به وجب خاک سربلندمان درود می‌فرستیم. نخستین جبهه مقاومت جبهه کرانه باختری است.

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد