Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فلاحی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا این اجلاس را گامی مهم در ترویج و معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت در بین کشورهای عضو اکو برشمرد و گفت: نمایندگان ۱۵ کشور در این اجلاس حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: هشت بسته ویژه سرمایه گذاری نیز برای ارائه به سرمایه گذاران و شرکت کنندگان در این اجلاس آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت و برپایی نمایشگاه صنایع دستی از جمله دیگر برنامه‌های جنبی پیش بینی شده برای این اجلاس است.

فلاحی اضافه کرد: برگزاری این اجلاس در تاریخ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ خردادماه در محل دانشگاه محقق اردبیلی برنامه ریزی شده و در آن وزرا، سفرا و روسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای عضو اکو حضور می‌یابند.

وی افزود: همچنین در این اجلاس، در قالب یک نمایشگاه، نمایندگانی از بیمارستان‌های ممتاز کشور در حوزه سلامت از تهران، شیراز، تبریز و ارومیه حضور یافته و آخرین یافته‌های خود را در این حوزه به نمایش می‌گذارند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین اعلام کرد: برگزاری بازی‌های بومی و محلی، تبیین آداب و رسوم استان، معرفی غذاهای محلی و برپایی آلاچیق از دیگر برنامه‌های جنبی پیش بینی شده برای این اجلاس است.

به گزارش ایرنا، اتاق بازرگانی استان اردبیل با مشارکت و همکاری معاونت بین المللی اتاق ایران، استانداری اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی، نمایشگاه بین المللی اردبیل و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل میزبان و برگزار کننده این اجلاس هستند.

موقعیت ویژه تندرستی و سلامت استان اردبیل با آب و هوای کوهستانی، وجود آب‌های گرم درمانی و جغرافیای ویژه این خطه از جمله مولفه‌های موثر در تعیین اردبیل برای برگزاری این اجلاس بوده است.

۱۹۰۵/‏۶۰۱۶

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو