Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:06:32 GMT

آغاز طرح شناسنامه دار کردن دکه های شهری در نقده

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۲۶۲۲

آغاز طرح شناسنامه دار کردن دکه های شهری در نقده

محمد جهانگیرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از شناسنامه دار کردن دکه‌های سطح شهر جلوگیری از جابجایی آنها، تغییر در ابعاد، جلوگیری از خرید و فروش و واگذاری به افراد غیر و شناسایی بهتر دکه‌ها و صاحبان آنهاست.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان نقده ۶۰ دکه فعال و نزدیک به ۱۵ دکه غیرفعال وجود دارد که در این میان عملیات تابلودار کردن دکه‌های شهری از هفته گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا شهرستان نقده با جمعیت ۱۲۷ هزار نفری و با ۹۲ روستای تابعه در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر ارومیه قرار دارد که تاکنون قرارداد پنجاه درصد از دکه‌های این شهرستان مشخص و قرارداد آنها با شهرداری نقده تمدید و به روز شده اند.

۹۹۱۸/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارومیه ایرنا شهرداری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یداله ملکی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو خبر داد و با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تأمین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

کد خبر 6087279

دیگر خبرها

  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران