Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:08:01 GMT

مسئله امامت قلب فریضه حج است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۲۷۴۴

مسئله امامت قلب فریضه حج است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در همایش حج گفت: در مراسم حج سه نکته "امامت، ولایت و رهبری" باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، زیرا قلب "حج" امامت است که بدون آن این فریضه ناقص خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: اگر در روایات دینی بر بحث امامت و ولایت تاکید شده بدین دلیل است که این دو موضوع مهم فقط برای دوران امامت خود ائمه نیست، بلکه مخصوص به همه دوران و زمان غیبت امام زمان (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در عصر غیبت باید رهبری وجود داشته باشد که بتواند مدیریت مسلمانان جهان و این نیروی انسانی عظیم و سرمایه‌های عظیم طبیعی را عهده دار شود.

امام جمعه قزوین گفت: حکومت و رهبری امام خمینی (ره) و پس از ایشان امام خامنه ای، سایه‌ای از ولایت امام زمان (عج) هستند و طبق روایات دینی ما در زمان غیبت، امام جامعه مسلمانان هستند.

وی اذعان کرد: مشرکان امروز جهان امریکا و اسرائیل هستند که ما در مراسم حج از آن‌ها برائت می‌جوئیم.

نماینده، ولی فقیه در استان افزوید: امام جامعه در این فضا نقش تاثیرگذاری دارد که هرسال رهبر عظیم الشان ما بیانیه برائت از مشرکان را با اقتدار اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ک

برگزاری همایش حج در قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است