Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج جعفر گوهرگانی در نشست کمیته حمایت از تولید، اشتغال قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد گفت: خسارات ناشی از سیل براساس میزان ثبت شده از سوی دستگاه‌های تخصصی در سامانه جامع امداد و بازسازی سجاد که امکان، برآورد دقیق خسارات سیل را فراهم می‌کند، محاسبه و پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به محدود بودن منابع و حجم بالای خسارات ناشی از سیل در بخش‌های مختلف که در سامانه سجاد ثبت شده است و در پیش بودن فصل کار، تولید و اشتغال به خصوص در حوزه‌های مختلف کشاورزی دستگاه‌های اجرایی مسائل را اولویت بندی و در دستور کار قرار دهند.
گوهرگانی با اشاره به اینکه برآورد خسارات ناشی از سیل در استان بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است، گفت: در بحث توزیع منابع اختصاصی به استان اولویت‌ها و حجم خسارات مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: هرچند حجم خسارات در بخش‌های مختلف بسیار زیاد بوده، اما شرایط مالی دولت سخت و منابع محدود است و نباید توقعات بالایی ایجاد کرد.

وی افزود: متولیان و مسئولین مربوطه به خصوص حوزه بحران استان در مرکز کشور برای جذب بیشتر و تامین منابع مالی بلاعوض، تسهیلات ارزان قیمت و تملک دارایی پیگیر باشند.

گوهرگانی گفت: شاخص برای توزیع اعتبارات ابلاغی به استان با طرح‌هایی است که مجوز قانونی داشته و دچار خسارت شده و اکنون در سامانه سجاد ثبت شده‌اند.

انتهای پیام/ط

خسارت یک هزار ۱۰۰ میلیارد تومانی سیل به استان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود