Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور اطلاعیه جوی جدید این اداره کل گفت: از شنبه هفته آینده مجدد بر شدت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان افزوده می‌شود.

‌به گزارش ایسنا- به نقل از هواشناسی سیستان و بلوچستان، علی ملاشاهی افزود: بر اساس آخرین الگوهای پیش یابی و مدل‌های جوی تا جمعه از سرعت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان کاسته می‌شود اما مجدد از شنبه با تقویت جریانات شمالی بر شدت وزش این بادها افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: پیش بینی می‌شود وزش این بادها به همراه گردوغبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا تا اواخر هفته آینده در شمال و نوار شرقی استان ادامه داشته باشد.

ملاشاهی ادامه داد: امروز به صورت موقت جریانات شمالی تضعیف می‌شود که در پی آن انتظار می‌رود ضمن کاهش سرعت وزش باد، در غالب نقاط استان افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما رخ دهد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند

  سید محمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون، ۳۳۲ دوستان در ۱۳ شهرستان جنوب استان در ۱۰ روز گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: در حوادث جوی روزهای گذشته علاوه بر امدادرسانی به ۵۵ هزار و ۸۵۴ سیل‌زده، ۳۶۷۸نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سجادی تصریح کرد: در سیل اخیر؛ ۹۲۵ دستگاه چادر امدادی، ۸۶۶۶تخته پتو، ۶۶۰۹تخته موکت، ۴۵۸۸ کیلوگرم نایلون پوششی، ۱۰۶۰۹ بسته غذایی، ۱۳۵۵۲ قوطی کنسرو، ۹۷۸۰ کیلوگرم برنج، ۲۱۰ قوطی روغن، ۱۳۷۵۶ بطری آب معدنی و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۱۱۱تیم عملیاتی شامل ۵۲۴ امدادگر هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به ۱۳ شهرستان متاثر از حوادث جوی جنوب استان مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران