Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@11:51:41 GMT

بازداشت دندان پزشک زیر زمینی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۲۹۷۷

بازداشت دندان پزشک زیر زمینی

مدیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دندانپزشک دوره گرد و زیر زمینی در یاسوج شناسایی و توسط متولیان امر دستگیر شد. دندان پزشک

وحید توانا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با بررسی بازرسان نظارت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دندانپزشک دوره گرد و زیرزمینی در یاسوج شناسایی و توسط متولیان امر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مؤسسه غیر مجاز این فرد متخلف نیز پلمپ شد، عنوان کرد: بازرسان واحد نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با همراهی مأموران اماکن و در دست داشتن حکم قضائی با حضور در محل کار دندانپزشک دوره گرد به فعالیت غیر قانونی وی پایان دادند.

تقلبی

توانا ابراز داشت: این فرد متخلف به صورت زیرزمینی و غیرمجاز در امور دندانپزشکی دخالت داشت که هم اینک مکان مورد نظر پلمپ شد.

یاسوج

وی تصریح کرد: این فرد با فراهم کردن ابزار و وسایل دندانپزشکی و با راه اندازی این مکان غیرمجاز در پارکینگ یک واحد خانه مسکونی در یکی از روستاهای اطراف یاسوج اقدام به پر کردن، عصب کشی، کشیدن دندان و ساخت دندان‌های مصنوعی متحرک برای بیماران کرده است.

مدیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دندانپزشک دوره گرد غیر مجاز با هوشیاری بازرسان واحد نظارت معاونت درمان دانشگاه شناسایی شد.

با هماهنگی مقامات قضائی و امنیتی استان و گرفتن دستورات قضائی و با همراهی مأموران اماکن و یگان امداد نیروی انتظامی در محل کار وی حاضر شدند و این مکان را پلمپ و فرد خاطی را دستگیر کردند هم اینک این دندانپزشک دوره گرد برای برخورد قانونی تحویل مقامات قضائی شده است.

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران واقع شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد