Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار برای امروز ۲۳ خرداد ۴۱۴ هزار تومان است و در بازار ارز نیز دلار ۱۳ هزار و ۶۰ تومان، یورو ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان و پوند ۱۶ هزار و ۷۳۰ تومان مبادله می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، هر گرم طلای ۱۸عیار امروز (23 خرداد) ۴۱۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۳۴ دلار معامله می‌شود این در حالی است که روز گذشته (22 خرداد) هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۱۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود و هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۲۸ دلار معامله می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش امروز در بازار سکه؛ سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 510 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 403 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 422 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 622 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون تومان مبادله می شود در حالی که روز گذشته (22 خرداد)  سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 505 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 353 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 512 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 622 هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و 20 هزار تومان بود.

 

این گزارش می افزاید: امروز (23 خرداد) صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را ۱۳ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می کردند. صرافی های بانک ها همچنین امروز یورور را با قیمت 14 هزار و 850 تومان از مردم خریداری می کردند و با قیمت 14 هزار و 950 تومان به مردم می فروشند در حالی که روز گذشته (22 خرداد) صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می کردند. یورو در صرافی های دولتی (22 خرداد) با قیمت 14 هزار و 700 تومان خریداری می شد و با قیمت 14 هزار و 800 تومان به فروش می رفت.

 

بنابراین گزارش در بازار ارز امروز (23 خرداد) دلار 13 هزار و 60 تومان، یورو 14 هزار و 800 تومان، پوند 16 هزار و 730 تومان، درهم 3 هزار و 575 تومان، لیر 2 هزار و 276 تومان، یوان چین 1895 تومان، دلار کانادا 9 هزار و 880 تومانف دلار استرالیا 9 هزار و 121 تومان و کرون سوئد 1392 تومان است در حالی که در بازار آزاد روز گذشته (22 خرداد) دلار 13 هزار تومان، یورو 14 هزار و 788 تومان، پوند 16 هزار و 600 تومان، درهم امارات 3555 تومان، لیر ترکیه 2240 تومان، یوان چین 1889 تومان، دلار کانادا 9841 تومان، دلار استرالیا 9079 تومان و کرون سوئد 1382 تومان ارزشگذاری شده بود.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (23 خرداد) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز مانند یورو و پوند نسبت به چهارشنبه کاهش و قیمت ۹ واحد پولی دیگر افزایش یافت. نرخ دلار و ۱۳ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنچ شنبه بیست و سوم خرداد ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز چهارشنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۲۸ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۲۸۶ ریال و هر یورو نیز با ۱۷۰ ریال کاهش ۴۷ هزار و ۴۲۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۲۲۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۳۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۴۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۵۲ ریال، روپیه هند ۶۰۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۴۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۶۵۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۷۸۲ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۶۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۴۸۸ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۵۸۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۱۹ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۲۵ ریال، روبل روسیه ۶۴۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۷۲۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۰۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۰ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۶۷۶ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۴۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۵۵ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۶۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۴۳۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۴۲۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۰۲ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۷۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۲۱۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۸۴۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مجلس اردبیل استان بوشهر وهابیت دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انتظامی فارس استان همدان مریم داوری امام جمعه کازرون قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در معاملات امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۶۷۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۹۷ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • قیمت دلار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دلار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول