Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-09@02:22:55 GMT

دختر پادشاه عربستان در فرانسه محاکمه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۹۵۳

دختر پادشاه عربستان در فرانسه محاکمه می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از العالم؛ خبرگزاری فرانسه به نقل از منبع قضایی از احتمال محاکمه دختر پادشاه سعودی در این کشور خبر داد.

این رسانه فرانسوی شامگاه چهارشنبه گزارش داد که حصه دختر سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی متهم است در سال ۲۰۱۶ به نگهبان خود دستور داده است که یک طراح دکوراسیون داخلی را که در آپارتمان او در پاریس مشغول کار بوده، مورد ضرب و شتم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طراح دکوراسیون که از این شاهزاده سعودی شکایت کرده، گفته بود مشغول عکس‌برداری از اتاقی بوده که باید تزئین می‌شده، اما بنت سلمان وی را به تلاش برای عکس‌برداری مخفیانه و فروش آن‌ها به رسانه‌ها متهم کرده و به محافظش دستور داده این طراح فرانسوی را کتک بزند.

به گفته این طراح دکوراسیون، محافظ بنت سلمان وی را به شدت کتک زده و او را مجبور کرده که زانو بزند و پای این شاهزاده سعودی را ببوسد. وی چند ساعتی هم در این ساختمان گیر افتاده بوده و نهایتا تنها پس از ضبط وسایلش، به او اجازه داده‌اند ساختمان را ترک کند.

محافظی که این طراح را کتک زده، یک ماه بعد از این حادثه به «خشونت مسلحانه»، «آدم‌ربایی»، «سرقت» و «تهدید دیگران به قتل» متهم شده است دادگاه فرانسه در دسامبر سال ۲۰۱۷ (آذر و دی ۱۳۹۶) هم علیه شخص بنت سلمان قرار بازداشت صادر کرد و هم‌اکنون به دنبال محاکمه او است. طراح مضروب از دادگاه خواسته بود به این شاهزاده عربستانی دستور دهد وسایل ضبط شده او را پس داده و ۲۰۰۰۰ یورو غرامت بپردازد.

حصة دختر همسر نخست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان و خواهر ناتنی محمد بن سلمان ولیعهد این کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دختر پادشاه عربستان محاکمه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آیلین کَنان، قاضی دادگاه ایالتی فلوریدا اعلام کرد که محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده تخلفات مرتبط با نگه داشتن غیرقانونی اسناد طبقه‌بندی‌شده در ملک شخصی‌اش پس از ترک کاخ سفید، تا مدتی نامعلوم به تعویق خواهد افتاد.

به گفته کنان، دادگاه ترامپ در تاریخ مقرر (۲۰ مه) برگزار نخواهد شد. با این حال، او تاریخ جدیدی را برای این پرونده معین نکرد و به ابهامات درباره محاکمه نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیش از انتخابات ماه نوامبر، دامن زد.

ترامپ در پرونده نگه داشتن غیرقانونی اسناد محرمانه دولتی پس از ترک کاخ سفید در سال ۲۰۲۱ و به‌دنبال شکست در انتخابات ۲۰۲۰ مقابل جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا، با چندین فقره اتهام روبه‌رو و هرچند به ممانعت از دسترسی اف‌بی‌آی به اسناد مذکور متهم شده اما با رد هرگونه تخلف، اظهار بی‌گناهی کرده است.

به نوشته رویترز، هم دادستانی و هم وکلای ترامپ تایید کرده‌اند که محاکمه ماه مه احتمالا باید به زمانی دیگر موکول شود زیرا همچنان مسائل حل‌نشده‌ای در پرونده وجود دارد و علاوه بر این، ترامپ هم‌اکنون در نیویورک در دادگاه مرتبط با پرونده پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن حضور دارد.

قاضی کنان که ترامپ در سال ۲۰۲۰ او را منصوب کرد، زمان دادرسی پیش از محاکمه را ۲۲ جولای اعلام کرده است. به ادعای وی، تعیین زمان جدید محاکمه باتوجه به ابهامات، «بی‌تدبیری» است.

کد خبر 6100135

دیگر خبرها

  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • عجیب ترین دکوراسیون خانگی که تا حالا دیده اید! کاملا واقعی است(فیلم)
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان