Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:52:35 GMT

اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون در بیمارستان میلاد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۳۹۹۰

اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون در بیمارستان میلاد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا فیاض افزود: اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در بیمارستان میلاد بعد از آموزش های آبشاری که برای کارکنان اجرا کننده طرح برگزار شد به مرحله اجرا رسید.

وی اظهار امیدواری کرد که اجرای بسیج ملی کنترل ملی فشار خون باعث فرهنگ سازی برای مراجعه به پزشک شود تا بتوان از بیماری های قلبی پیشگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا کی سوپروایزر آموزشی بیمارستان میلاد نیز با تشکر از پرستاران و کارکنان زیر مجموعه که در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در بیمارستان مشغول خدمت رسانی هستند، اظهار داشت: طبق مستندات وزارت بهداشت تا کنون بیمارستان میلاد بالاترین آمار طرح کمپین کنترل فشار خون را در سطح استان تهران دارا بوده است.

گفتنی است، کمپین بسیج ملی کنترل فشار خون از ۱۸ خرداد تا ۱۵ تیر در بیمارستان میلاد انجام می شود.

کد خبر 4639665 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان میلاد فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران