Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نخستين پايگاه تخصصي غواصي کشور با هدف استاندارد سازي، کنترل و نظارت بر روند آموزش و برگزاري دوره هاي غواصي در کيش آغاز بکار کرد.
بنابه گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، در پي تفاهم نامه همکاري في مابين فدراسيون نجات غريق موسسه ورزش و تفريحات سالم و فدراسيون غواصي جمهوري اسلامي ايران در خصوص برگزاري دوره هاي ملي و بين المللي غواصي، نخستين پايگاه تخصصي غواصي کشور با هدف استاندارد سازي، کنترل و نظارت برروند آموزش و متمرکز کردن کلاس ها و دوره هاي غواصي سراسر کشور در منطقه آزاد کيش، عصر چهارشنبه 22 خرداد با حضور سيد محمد رضا مداح مشاور مديرعامل و مدير کل حوزه مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش، و جمعي از مسئولان اين سازمان و موسسه ورزش و تفريحات سالم در جزيره کيش گشايش يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلاس آموزشي، اتاق هاي رختکن، اتاق هاي نگهداري تجهيزات، و بخش دفتري ازجمله قسمت هاي مختلف اين پايگاه آموزش غواصي است که در ساحل غربي جزيره کيش و پارک کشتي يوناني راه اندازي شده است.
به گفته سيد محمد رضا مداح با توجه به اينکه جزيره کيش پايلوت و مرکز برگزاري دوره هاي ملي و بين المللي غواصي تفريحي و آموزشي و همچنين کلاس هاي مدرسي مي باشد و سالانه ميزبان بيش از 30 دوره آموزشي غواصي از سراسر کشور است، اين پايگاه نقش مهمي در ارتقاء سطح کمي و کيفي اين دوره هاي آموزشي دارد.
بنابر اين گزارش پارسال در جزيره کيش علاوه بر منقاضيان آموزش غواصي تفريحي، 725 غواص در 130 دوره آموزشي زير نظر مدرسان غواصي مراحل مختلف ورزش غواصي را در سطوح مختلف فرا گرفتند.
لازم به ذکراست جزيره کيش به دليل وجود ظرفيت ها و امکانات مناسب مرداد امسال ميزبان مسابقات غواصي ارتش هاي جهان است.
غواصي ورزشي يا تفريحي يکي از شاخه هاي مهم غواصي است که امروزه به شکل ورزشي همگاني درآمده و در بسياري از کشورهاي جهان به عنوان يک ورزش مفرح و لذتبخش منبع درآمدي در صنعت اکوتوريسم است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی گفت: درپایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی ضمن اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI) و فشارخون، توصیه‌های لازم در خصوص سبک زندگی سالم به مراجعه کنندگان ارائه و برشور‌های آموزشی در خصوص رژیم غذایی سالم توزیع شد.
 دکتر مهدی پاسبان افزود: این پایگاه به مدت ۳ روز در ورودی بیمارستان و درمانگاه تخصصی برپا شد و ضمن اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI) و فشارخون، توصیه‌های لازم را در خصوص سبک زندگی سالم به بیش از ۲۰۰ مراجعه کننده ارائه و برشور‌های آموزشی در خصوص رژیم غذایی سالم توزیع شد.
 وی گفت: واحد آموزش سلامت بیمارستان علامه بهلول گنابادی در راستای برنامه‌های ملی سلامت، برنامه‌های متعدد آموزشی را طبق تقویم سلامت در حوزه‌های سلامت از جمله خودمراقبتی و سبک زندگی سالم، تغذیه سالم و فعالیت بدنی، سلامت روان، عوارض استعمال سیگار و دخانیات، پیشگیری از بیماری‌های مزمن غیرواگیر دیابت، فشارخون، سرطان و سکته مغزی در طول سال اجرا می‌کند. 
 دکتر پاسبان افزود: آموزش‌های گروهی به مراجعین در درمانگاه تخصصی و همراهان بیماران در بخش‌های بستری بیمارستان علامه بهلول گنابادی توسط کارشناس واحد آموزش و سلامت بیمار همراه با پخش فیلم‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های آموزشی ارائه می‌شود. 
 
 

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود