Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@02:50:54 GMT

انتشار دومین شماره فصلنامه دفاع مقدس خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۴۱۸۶

انتشار دومین شماره فصلنامه دفاع مقدس خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، دومین شماره فصلنامه دفاع مقدس خوزستان با عنوان «خرمشهر؛ شهری رو به آسمان» تا پایان خردادماه از سوی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر منتشر می‌شود.

سخن مدیر مسئول، سخن سردبیر، تیپ پیروزی، نقشه‌های محورهای عملیاتی عملیات بیت المقدس، کاریکاتور، من سپاهیم، اینفوگرافی علمیات بیت المقدس، محمد نبودی ببینی، او عقاب ایران بود، سیل همبستگی، شهدای شاخص، عطر یاس یاسر خوزستان، معرفی مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول، روایت یک مقاومت، حماسه‌ای با دستان خالی، خاطرات شنیدنی رزمندگان در خرمشهر، گزارش تصویری هنری مقاومت، عملکرد فرهنگی، کتاب‌ها، درباره جشنواره فیلم عمار، خوزستان مقصد اول رسام هنری، جشنواره ملی فانوس، حوزه دفاع مقدس خوزستان در آیینه رسانه‌ها، شوخی بچه های جبهه عناوین مطالب این شماره را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، فصلنامه دفاع مقدس خوزستان متعلق به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تشریح رخدادهای فرهنگی و جغرافیایی آن دوران منتشر می‌شود. 

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فرهنگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خرمشهر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد