Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگه خبرنگاران، اوایل فروردین ماه سال ۱۳۹۴ بود که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد و توانست به رویای هواداران این تیم رنگ واقعیت ببخشد.

سرخپوشان تیمی پر هوادار و پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا هستند، اما پیش از حضور مرد کروات اغلب با حواشی درگیر بودند و در خیلی از فصل‌ها نتایج ضعیفی کسب می‌کردند، اما پس از حضور برانکو قهرمانی‌های متفاوت را درو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوران ۴ ساله حضور مرد کروات تنها قهرمانی در آسیا  برای پرسپولیس بدست نیامد که این هدف برانکو برای سال جدید است.

البته در دوران درخشش برانکو چند تغییر مدیرعاملی، یک محرومیت از سوی فیفا (محرومیت از خرید بازیکن در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی)، رفتن چندین ستاره از تیم نظیر مهدی طارمی، رامین رضائیان، محسن مسلمان، وحید امیری، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده) برای پرسپولیس رخ داد، اما او نشان داد مربی بزرگی است و نتاسج خوبش را تکرار کرد.

ایوتنکوویچ با پرسپولیس چهار سال شیرین را تجربه کرد و از افتخارات او می‌توان به قهرمانی در ایران، موفقیت در آسیا و حتی پیروزی خاطره انگیز ۴-۲ برابر استقلال اشاره کرد، اما پس از پایان لیگ هجدهم و ثبت دبل (قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی) خبری مبنی بر رفتن برانکو از پرسپولیس منتشر شد که صحت نداشت.

پس از اینکه در هفته‌های گذشته رسانه‌های عربستانی خبر از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی عربستان خبر دادند و نوشتند باشگاه الاهلی قرارداد اولیه‌ای با برانکو امضا کرده و این مربی کروات قرار است در راستای فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس با توافق طرفین اقدام کند، سبب شد تا هواداران تیم سرخپوش نگران جدایی سرمربی کروات شان باشند، اما مدیران پرسپولیس در این باره بیان کردند که جای نگرانی نیست و طلب یک میلیون یورویی این مربی به زودی پرداخت می‌شود.

برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیرش در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشته و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شده و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است و با تلاش هیئت مدیره و مدیرعامل طلب یک میلیون یورویی این مربی و دستیارانش آماده شده و به زودی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

برانکو به مدیران پرسپولیس و دوستان نزدیکش گفته که اگر طلبش را دریافت کند در پرسپولیس می‌ماند و با صحبت‌های مدیرعامل،   برانکو دیگر در پرسپولیس ماندنی شد و در لیگ نوزدهم هدایت این تیم را برعهده دارد. او به دوست‌ها و نزدیکاش بیان کرده پرسپولیس را دوست دارد و در این تیم می‌ماند.

قرارداد برانکو برای لیگ نوزدهم یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است و این درحالیست که الاهلی عربستان برای به خدمت گرفتن برانکو، پیشنهاد ۴ میلیون یورویی ارائه داده است. البته باید طلب این مربی در لیگ هجدهم به حسابش واریز شود و با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، برانکو فرصت بیشتری را به مدیران تیم سرخپوش داده تا این اتفاق رخ دهد و به همین دلیل او در لیگ نوزدهم و در پرسپولیس خواهد ماند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. یونس باهنر که در حال حاضر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می‌کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تهران گفت: ما جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبل میزبان هم بودیم و خدا را شکر بردهای خوبی به دست آوردیم. بازی سوممان با تیم هوادار در تهران هست و حتما یک بازی خوب از بچه‌ها می‌بینیم. هوادار یک تیم لیگ برتری است که زیرنظر مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کند یقین دارم که جمعه یک بازی خوب از دو تیم می‌بینیم.

او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درباره نتایج این تیم در فصل جاری عنوان کرد: اوایل فصل شاید به هماهنگی نرسیده بودند اما در ادامه نتایج خوبی گرفتند. به نظرم الان هم که آقای خمس رفتند، تراکتور همان صلابت را دارد و فکر نمی‌کنم از این با بعد هم نتایج بدی بگیرد.

باهنر در خصوص احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای گل‌محمدی هم زمان خودش یک بازیکن خوب و باهوش بوده و هم در مربیگری نشان دادند که یکی از مربیان خوب ایرانی هستند. من نمی‌دانم تفکران مالک و مدیرعامل باشگاه چیست اما اگر نظرشان روی مربی ایرانی است، آقای گل‌محمدی یکی از مربیان خوب کشور هستند. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به اینکه سرمربی خارجی برای این تیم مناسب‌تر است یا سرمربی داخلی گفت: در این برهه فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر به درد می‌خورند. تا مربی خارجی بیاید، ۶-۷ بازی هم تمام شده و نمی‌تواند نتایج بهتری بگیرد. سال بعد را نمی‌دانم اما در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است.

باهنر در خصوص شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار داشت: من ۸ سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اولم تراکتور است اما انکار نمی‌کنم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می‌کردیم، فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و شاید فکر کنند بیشتر در تیم پرسپولیس بودم، در صورتی که ۸ سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور قهرمان شود. با این‌ حال از بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود، اما همان‌طور که گفتم تراکتوری هستم.

دیگر خبرها

  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند