Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد میهمانی‌های اخیر سفارتخانه‌های اروپایی در ایران گفت: یکی از عجیب‌ترین اتفاقات را امروز در حوزه دیپلماسی شاهدیم. دیگر امروز بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و بعضاً اروپا و به ویژه انگلیس که همیشه در مدار سیاست آمریکا حرکت کرده است چه دشمنی صریحی را با ملت ایران کلید زده‌اند ولی اخیراً شاهد پررنگ‌تر شدن ارتباط آنها در عرصه ارتباط و تعامل با برخی مدیران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هیچ کشوری سفارتخانه‌ها این قدر با مدیران به ویژه مدیران رده دوم و سوم ارتباط ندارند و این ارتباطات بسیار نگران کننده و حساس است. به عنوان مثال شما گمان کنید در زمان امیرالمومنین (ع) ایشان با معاویه در حال جنگ بودند و فرماندهانش و کسانی که باید سینه به سینه دشمن می‌جنگیدند، خانواده‌شان در شامات زندگی می‌کردند، چطور می‌شد؟!

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در ادامه تاکید کرد: امروز هم همین است. آمریکا و انگلیس در این چهل سال از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از خود تردید نشان نداده‌اند ولی با این حال عده‌ای برای سالگرد تولد ملکه انگلیس از جیب ملت ایران هزینه می‌کنند. این رفتار وقیحانه، سبک و بی منطق باعث می‌شود که دشمن گمان کند در ایران پایگاه دارد و می‌تواند بر روی ظرفیت داخلی ما حساب کند.

وی یادآور شد: انگلیس در دوران مختلف انقلاب همواره جزء کشورهایی بود که به منافع جمهوری اسلامی حمله کرد. آنها در این ایام هیچ تردیدی برای شکست و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی به خصوص در فتنه ۸۸ به خود راه ندادند.

عضو سابق شورای شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: امروز ما در یک جنگ سخت اقتصادی با دشمن هستیم. حال اینکه برخی مدیران دولتی که می‌توانند در تقویت بخش خصوصی موثر باشند در چنین مراسم‌هایی و با این نوع رفتار حاضر شوند باید نگرانی مقامات مسئول را تحریک کند.

وی در پایان تاکید کرد: باید دید بالاخره چه سرّی بین این اسپانسر شدن‌ها، حمایت‌ها و سیاست‌های انگلیس در حوزه جنگ اقتصادی آمریکا با ما وجود دارد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است