Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي آبادان  از دستگيري راننده متواري تصادف منجر به فوت آقاي (ب.ش) از کارگران  زحمت کش وخدوم شهرداري آبادان که حين انجام وظيفه بود خبر داد .

به گزارش خبرگزاري آريا از آبادان ،سرهنگ سيد محسن تقي زاده با اعلام اين خبر اظهار کرد:روز چهارشنبه98/3/21 شهروندان با مرکز فوريت‌هاي پليس تماس گرفته و از وقوع تصادف منجر به فوت در چهل متري ذوالفقاري خبر دادند که در اين راستا عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي بلافاصله در محل تصادف حضور يافتند و ضمن حفظ صحنه تصادف اقدامات لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 فرمانده انتظامي آبادان گفت: با توجه به اينکه راننده خودرو پژو وانت پس از تصادف متواري شده بود وهيچ شماره يا سرنخي از ايشان در اختيار نبود؛ تيم‌هاي عملياتي پليس با انجام اقدامات فني و بررسي صحنه تصادف تلاش گسترده‌اي را در جهت دستگيري وي آغاز نمودند.
 
سرهنگ سيد محسن تقي زاده در ادامه تصريح کرد: تيمي از ماموران کلانتري 18ذوالفقاري به سرپرستي شخص رئيس کلانتري با بررسي‌هاي صورت گرفته و تحقيقات بعمل آمده پيرامون موضوع سرنخ‌هايي از محل اختفاء متهم فراري در يکي از مناطق اين شهرستان بدست آمد تا اينکه در يک عمليات پليسي توسط عوامل انتظامي دستگير گرديد که در بازجويي با پليس علت فرار خود را ترس اعلام کرده است.
 
تقي زاده بيان کرد: متهم دستگير شده پس از تکميل پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار مي گيرد.

وي با اشاره به ماده 87 آيين نامه راهنمايي و رانندگي گفت: راننده هر وسيله نقليه‌اي که مرتکب تصادف منجر به جرح يا فوت گردد، موظف است بلافاصله وسيله نقليه را در محل تصادف متوقف ساخته و با نصب علايم هشدار دهنده رانندگان وسايل نقليه ديگر را از وقوع حادثه آگاه سازد و تا هنگامي که تشريفات مربوط به رسيدگي از سوي راهنمايي و رانندگي و پليس راه پايان نيافته از تغيير وضع وسيله نقليه و صحنه تصادف خودداري نموده و بلافاصله اقدام به انتقال مجروحان به مراکز درماني نمايد.

با تشکر از جناب سروان کمايي ؛معاون محترم اجتماعي نيروي انتظامي آبادان و سرکار خانم شيما حميد پور از اهالي محترم رسانه که در تهيه اين خبر ما را ياري نمودند .

پايان پيام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرمانده انتظامي آبادان راننده متواري فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه