Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:24:06 GMT

آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۴۵۷۲

آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد

به گزارش خبرنگار مهر، احد وظیفه در خصوص آخرین وضعیت هواشناسی در استانهای مختلف گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی طی امروز شمال استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، غرب گیلان و دامنه های البرز مرکزی و شرقی عمدتاً در ارتفاعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز جمعه تا یکشنبه در برخی ارتفاعات شمال غرب و دامنه های البرز مرکزی و شرقی عمدتاً در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی طی امروز پنجشنبه ۲۳ خردادماه در جنوب غرب کشور بویژه در استان خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین پیش بینی می‌شود در روز پنجشنبه، جمعه و شنبه خلیج فارس مواج باشد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: آسمان تهران در روز جمعه صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد در روز پیش بینی می‌شود و همچنین در شب نیز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوای تهران نیز در گرمترین و خنک ترین زمان به ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 4639683

منبع: مهر

کلیدواژه: احد وظیفه سازمان هواشناسی دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از شرایط جوی به نسبت پایدار در منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن امروز در بعضی ساعات وزش باد و عصر و شب رشد ابر در استان مورد انتظار است.

وی گفت: مطابق با هشدار سطح نارنجی، از میانه‌های روز دوشنبه تا چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی تندری در منطقه، رگبار و رعد و برق، پاره‌ای نقاط تگرگ، بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید و روند کاهش نسبی دما به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز یکشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در بعضی ساعات و عصر و شب رشد ابر و دوشنبه نیز آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و بعدازظهر رگبار و رعد و برق است.

بهاروند احمدی افزود: برای روز سه شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و بعضی ساعات وزش باد لحظه‌ای و شدید و برای روز چهارشنبه نیز آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و احتمال بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6097216

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران