Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ها ليگ برتري سعي دارند با جذب بازيکنان مورد نظر، حضوري قدرتمند در ليگ نوزدهم داشته باشند.
به گزارش آريا، باشگاه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات تابستاني تا اين لحظه عملکرد خوبي از خود به جا گذاشته است. فولادي‌ها در ادامه نقل و انتقالات تابستاني با چهار بازيکن جديد به توافق رسيدند که شامل سه هافبک سهميه ليگ برتري و يک مهاجم زير 21 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه فولاد پس از مذاکره محمد آبشک بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال نساجي مازندران، محمد قاسمي‌نژاد هافبک تهاجمي 30 ساله شمالي تيم پديده مشهد، حسين شناني وينگر آباداني فصل گذشته سپيدرود و وحيد نامداري بازيکن جوان و سهميه زير 21 سال استقلال خوزستان، با آن‌ها براي ليگ نوزدهم به توافق رسيدند. فولاد پيش از اين با شهاب گردان و عباس بوعذار قرارداد همکاري منعقد کرده بود.
رئيس هيات مديره باشگاه استقلال اعلام کرد پاتوسي را تحت هر شرايطي در اين تيم حفظ خواهيم کرد. در شرايطي که علي خطير چند روز پيش مقابل باشگاه به هواداران استقلال اعلام کرد براي تمديد قرارداد پاتوسي حدود 550 هزار دلار بايد به وي پرداخت شود و بايد باشگاه روي اين موضوع جمع بندي کند اما رئيس هيات مديره باشگاه استقلال اعلام کرد که اين بازيکن تحت هر شرايطي در استقلال حفظ خواهد شد. سعادتمند با بيان اين مطلب گفت: از فردا کار مذاکره با بازيکنان ملي پوش استقلال از جمله منتظري، حسيني، چشمي، غفوري و حتي اميد نورافکن آغاز خواهد شد و با وجود پيشنهاداتي که اين نفرات دارند باشگاه استقلال از فردا که تيم ملي برگردد کار تمديد قرارداد اين بازيکنان را آغاز خواهد کرد.
هافبک فصل گذشته تيم فوتبال پديده مشهد با مسئولان استقلال به توافق رسيد. مسعود ريگي هافبک فصل گذشته تيم فوتبال پديده مشهد با مسئولان استقلال به توافق رسيد و فصل آينده در جمع آبي پوشان حضور خواهد داشت.اين بازيکن شب گذشته براي حضور 2 ساله در جمع آبي پوشان با مسئولان استقلال به توافق رسيده  است. پيش از اين محمد بلبلي بازيکن سپيدرود با استقلال قرارداد 2 ساله امضا کرد. سياوش يزداني و علي دشتي 2 بازيکني هستند که کار انتقال آنها به استقلال تقريبا در مراحل پاياني است.
رونده مذاکره با استراماچوني مهم ترين پرونده نقل و انتقالاتي استقلال در اين روزها است اما نبايد فراموش کرد آبي ها در بازار خريد بازيکن نيز به شدت فعال هستند و هر چند فعلا علاقه اي به اطلاع رساني درباره آن ندارند اما اين روزها استقلال شايد چراغ خاموش فعالترين تيم نقل و انتقالات باشد. هر روز اسامي زيادي پيرامون اين تيم مطرح مي شود و البته آبي ها هنوز تکليف تمديد قراردادهاي خود را نيز مشخص نکردند تا به اين ترتيب احتمالا بعد از مشخص شدن وضعيت سرمربي تيم شاهد يک طوفان نقل و انتقالاتي در استقلال باشيم. بازيکني که اکنون 3 قرارداد دارد، تنها بازيکني است که تصوير عقد قرارداد او با استقلال مشخص شده تا آبي ها بعد از فولاد خوزستان و سپيدرود، سومين باشگاه طرف قرارداد او باشند. باشگاه سپيدرود درباره اين بازيکن اعلام کرده که او تحت قرارداد اين تيم است و فعلا مشخص نيست که چه تيمي او را جذب خواهد کرد اما استقلال که قراردادي رسمي با او دارد تلاش مي کند تا با پرداخت مبلغ رضايت نامه، اين بازيکن را جذب کند. مدافع جنجالي ارديبهشت ماه فوتبال ايران يکي از اهداف قطعي استقلال در نقل و انتقالات است که با استقلالي ها مذاکرات  داشته و مديران استقلال رسما خواهان او شدند. شايد همين موضوع باعث شد تا مديران سپاهان خيلي سريع قرارداد عزت الله پورقاز را تمديد کرده و به سراغ جذب گولسياني بروند تا به اين ترتيب نگران جدايي اين بازيکن نباشند.
در ادامه مروري داريم بر نقل و انتقالاتي که تا اين لحظه قطعي شده است:
اميرمهدي جان ملکي، بازيکن سابق ملوان و علي داوران، بازيکن سابق شهرداري ماهشهر به سايپا پيوستند.
جرج ولسياني، مدافع سابق نساجي به سپاهان پيوست.
محمد آبشک، هافبک فصل گذشته نساجي به فولاد خوزستان پيوست.
مسعود پورمحمد، بازيکن سابق آلومينيوم اراک به پارس جنوبي جم پيوست.
محمد محبي، بازيکن سابق شاهين شهرداري بوشهر و محمد زينالي، بازيکن سابق نود اروميه به سپاهان پيوستند.
عباس بوعذار، بازيکن سابق فجرسپاسي به فولاد خوزستان پيوست.
ايمان باصفا، بازيکن سابق آلومينيوم اراک و محمود شفيعي، هافبک سابق گل ريحان البرز به پارس جنوبي جم پيوستند.
رشيد مظاهري، دروازه بان سابق ذوب آهن، محمدرضا خانزاده، مدافع سابق الاهلي قطر، سعيد مهري، هافبک دفاعي سابق ماشين‌سازي و مهدي تيکدري، هافبک مس کرمان به تراکتورسازي تبريز پيوستند.
محمدرضا حسيني، بازيکن سابق ذوب آهن به سپاهان پيوست.
سعيد بيگي، بازيکن سابق شاهين شهرداري بوشهر و حسين فاضلي، بازيکن سابق سرخپوشان پاکدشت به سايپا پيوستند.
عبدالله حسيني، بازيکن سابق پديده، کمال الدين نيک خوي، مدافع سابق شاهين شهرداري بوشهر و سعيد محمدي فر و مجيد علياري، مدافع و وينگر سابق پارس جنوبي جم به سايپا پيوستند.
شهاب گردان، دروازه‌بان سابق صنعت نفت آبادان و احمد عبدالله زاده، مدافع فصل گذشته نساجي به فولاد خوزستان پيوستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاهان تراکتورسازي استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!