Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@04:06:50 GMT

سپک تاکرای کرمانشاه بر سکوی سوم آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۴۸۳۷

سپک تاکرای کرمانشاه بر سکوی سوم آسیا

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، تیم منتخب سپک تاکرای کرمانشاه در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم فیلیپین رفت و در پایان با حساب ۲ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد.

در این دیدار، تیم کرمانشاه نتیجه ست اول را با حساب ۲۱ بر ۱۷ به سود خود خاتمه داد اما در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپک تاک را بازان کرمانشاهی مسابقه دوم خود را برابر تایوان برگزار کردند و موفق به برتری ۲ بر صفر در این مسابقه شدند.

تیم کرمانشاه در هر ۲ ست، با نتیجه مشابه ۲۱ بر ۱۱ حریفش را مغلوب کرد تا جبران شکست در دیدار نخست را کرده باشد.

تیم منتخب کرمانشاه در مسابقه سوم خود برابر حریف قدرتمند خود مالزی قرار گرفت و در مسابقه‌ای نزدیک ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

در ست اول این مسابقه تیم کرمانشاه با ارائه یک بازی برتر ۲۱ بر ۱۸ حریف را شکست داد اما در ست دوم با حساب ۲۱ بر ۱۶ و در ست سوم نیز با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

تیم سپک تاکرای کرمانشاه در مسابقه رده بندی برای کسب مقام سوم که عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد به مصاف بنگلادش رفت و توانست با برتری ۲ بر صفر مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند.

سپک تاک را کاران کرمانشاه از فردا (پنجشنبه- ۲۳ خرداد) مسابقات خود را در بخش دبل آغاز و باید در این بخش با تیم‌های کره جنوبی، هند و اندونزی مسابقه می‌دهند.

پدرام خداداده، سینا رضایی، مهرداد جعفری و محمدصفایی بازیکنان تیم کرمانشاه را در این مسابقات تشکیل می‌دهند و هدایت این تیم نیز برعهده رضا رستمی قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپک تاکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین قرار گرفت و در بازی رفت 4-2 شکست خورد و در بازی برگشت با نتیجه 1-2 پیروز شد اما این پیروزی برای صعود تیم عربستانی به فینال کافی نبود‌ و آنها در مجموع با نتیجه 5-4 شکست خوردند.

نیمار که به دلیل پارگی رباط صلیبی در جریان بازی با تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی 2026، از اکتبر گذشته در ترکیب الهلال غایب است، در این دو بازی هم حضور نداشت.

او در فصل جاری تنها در 5 بازی با الهلال شرکت کرد (دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان) و یک گل زد و 3 پاس گل داد، اما با این حال منتظر قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بود تا به یک دستاورد تاریخی بی‌سابقه دست یابد.

نیمار که پیش از این در فصل 2014-2015 با بارسلونا به قهرمانی اروپا رسیده بود، در آستانه تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او هم مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و همچنین کریم بنزما در این مسیر ناکام ماند.

آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز نیز دو بازیکن دیگری هستند که پیش از این در تیم‌های آسیایی بازی کرده‌‌اند اما در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا موفق نبوده‌اند.

دیگر خبرها

  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین