Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-27@03:35:49 GMT

واکنش یک نماینده به قتل علیرضا شیرمحمدعلی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۱۰۲

واکنش یک نماینده به قتل علیرضا شیرمحمدعلی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به قتل یک زندانی سیاسی در بند عمومی زندان فشافویه، می‌گوید: مسئولان زندان فشافویه، هنوز نه اجازه و زمینه بازدید از این زندان را فراهم کرده‎اند و نه جلسه‎ای با نمایندگان مجلس برگزار کرده‎اند. به گزارش جنوب نیوز، محمود صادقی، عضو فراکسیون امید و نماینده مردم تهران درباره ماجرای قتل یک زندانی سیاسی در بند عمومی زندان فشافویه به ایرناپلاس می‌گوید: مسئولان زندان فشافویه نه اجازه و زمینه بازدید از زندان را فراهم کرده‌اند و نه خودشان جلسه‌ای با نمایندگان برگزار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی همچنین اضافه می‌کند: من بارها به صورت کتبی، شفاهی، فردی و گروهی درخواست بازدید از زندان فشافویه را داده‌ام، اما هنوز مسئولان آن جوابی نداده‌اند.

این نماینده مجلس همچنین تصریح می‌کند که من بارها، کتبی و شفاهی، با رئیس سازمان زندان‌ها صحبت کرده‌ام. اما هربار رسیدگی به این درخواست را به بعد موکول کرده‌اند و درخواست من به نتیجه‌ای نرسیده‎ است.

امروز محمدهادی عرفانیان کاسب، وکیل علیرضا شیرمحمدعلی به ایرناپلاس خبر داد که موکلش با بیش از ۳۰ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

وکیل شیرمحمدعلی اضافه می‌کند: جرم ایشان امنیتی-سیاسی است، چون قانون بر تفکیک زندانیان تأکید دارد، من نمی‌دانم چرا ایشان را به زندان فشافویه منتقل کردند. ایشان به همین دلیل، قبل از سال به همراه یکی دیگر از هم‌بندی‌های خود که فکر می‌کنم نامشان برزان محمدی بود اعتصاب غذا کردند، اما با قول مساعدت نماینده دادستان این اعتصاب غذا شکست

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان