Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبزه کار از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خواست ظرفیت های معاونت های مختلف اداره کل در بحث اوقات فراغت به کانون های فرهنگی هنری گسیل شود و از برنامه های فراغتی این مراکز حمایت ویژه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» امروز پنج شنبه (۲۳ خرداد) در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: اوقات فراغت امسال با ویژه برنامه هایی دهه کرامت، دهه ولایت و دهه تکریم مساجد تقارن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۰۲ کانون فرهنگی و هنری تفاهم نامه اوقات فراغت امضا کردند، افزود: به دنبال این تفاهم نامه کلاسها در سطح این مراکز برگزار و بازدیدهای دوره ای نیز با حضور مسئولان و کارشناس انجام شد.

 

وی با بیان اینکه نیروی متعهد، مخلص، انقلابیِ اماده به کار در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد امروز سرمایه بزرگ این مراکز محسوب می شوند، ادامه داد: حمایت مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از پایگاه های فراغتی سال گذشته موجب کسب رتبه نخست این استان در سطح کشور شد.

 

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی شعار اوقات فراغت امسال را «اخلاق، نشاط و معنویت» اعلام کرد و اظهار داشت: هر مسجد، یک پایگاه اوقات فراغت خواهد بود تا بتوانیم جوانان و نوجوانان را به این مراکز جذب کنیم.

 

وی با بیان اینکه با همگرایی پایگاه مقاومت بسیج، هیات امنا و دیگر ارکان مسجد در سال گذشته باعث برگزاری ۲۰ هزار نفر ساعت کلاس فراغتی در سطح خراسان جنوبی شد، ادامه داد: دایره المعارفی از تمامی فعالیت ها در تابستان در سطح کانون های فرهنگی و هنری در قالب کلاس‌های مختلف به مخاطبان ارائه می شود.

 

حجت الاسلام سبزه کار وجود کانون فرهنگی هنری در نقاط مرزی، روستایی و عشایری را یک ظرفیت بسیار مهم برای جذب نوجوانان و جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: با برخی از دستگاه های اجرایی از جمله هلال احمر، کمیته امداد و جهاد دانشگاهی و سراج و ...‌‌ تفاهم نامه مشترک انعقاد خواهیم کرد.

 

وی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خواست ظرفیت های معاونت های مختلف اداره کل در بحث اوقات فراغت به کانون های فرهنگی هنری گسیل شود و از برنامه های فراغتی کانو‌نها حمایت ویژه کنند.

 

حجت الاسلام سبزه کار از برگزاری افتتاحیه طرح اوقات فراغت در یکی از مساجد شهرستان بیرجند خبر داد و از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست زمینه بازدید مسئولان عالی رتبه استان از این کلاس ها را فراهم کند.

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل مجلس وهابیت خبرگزاری شبستان مسجد دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انتظامی فارس شیراز روزنامه شبستان بیرجند اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی شبستان بیرجند دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین طاهری بعد از ظهر چهارشنبه طی نشستی با جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان فومن اظهار کرد: تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در تمام زوایای جامعه مشهود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نگاه مطالبه گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول آفرین است، گفت: نقش اصحاب فرهنگ و هنر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری جامعه بی بدیل است.

وی با بیان اینکه به تصویر کشیدن هنر، صحبت از یک واقعیت و حقانیت است، افزود: هنر در تمام عرصه‌ها راهگشا و اثرگذار بوده و به دلیل ریشه گرفتن از حقانیت، قابل پذیرش و حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر تولیدات هنری در اجرای قرارگاه «شهید آوینی» در استان ادامه داد: این طرح با ردیف بودجه مشخص که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۰ فروردین همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه سال جاری مرحله نخست آن اجرایی می‌شود.

طاهری با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد ریال برای تقویت پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان گیلان تعیین شده است، تصریح کرد: باید ارزش و جایگاه والای هنر را در رشته‌های مختلف درک کرده و برای توسعه و اعتلای نام فرهنگ و هنر استان گام‌های جدی برداریم.

وی با تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد به طرح «هزار مشعل» اشاره کرد و افزود: «هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

کد خبر 6088049

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی