Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:36:43 GMT

ملبورن ویکتوری هم افشین قطبی را نخواست

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۸۱۲

ملبورن ویکتوری هم افشین قطبی را نخواست

عدم توافق قطبی با ملبورن ویکتوری قابل پیش بینی بود و سرمربی پیشین تیم ملی با تیم استرالیایی حتی به مرحله مذاکره و توافق نرسید.

به گزارش تابناک ورزشی، افشین قطبی یکی از مربیانی بود که باشگاه استرالیایی ملبورن ویکتوری تمایل اولیه داشت تا هدایت تیم فوتبال خود را به او بسپارد، اما مذاکرات اولیه بین آن‌ها بدون نتیجه رها شد چون باشگاه مذکور از کارنامه قطبی راضی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطبی بعد از قهرمانی 12 سال پیش با پرسپولیس در لیگ ایران، هیچ موفقیت و فتح جامی در هیچ یک از کشورهایی که کار کرده ، نشده است.

مهدی حاج باقری مدیربرنامه‌های قطبی در خصوص عدم توافق قطبی با باشگاه استرالیایی اظهار داشت: ملبورن ویکتوری یکی از تیم‌های خوب استرالیا است که قطبی هم دوست داشت هدایت این تیم را برعهده بگیرد، اما مدیران این باشگاه شرطی را جلوی پای قطبی گذاشتند که این مسئله با مخالفت وی همراه شد. آن‌ها گفته بودند که باید دستیاران سرمربی جدید تیم‌شان را خودشان انتخاب کنند که این مسئله با موافقت قطبی همراه نشد و او ترجیح به پیشنهادات دیگرش فکر کند. 

در زیر تصویر مربوط به خبر قرار گرفتن نام افشین در بین کاندیدا‌های جدی سرمربیگری ملبورن ویکتوری را مشاهده می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: افشین قطبی پرسپولس ملبورن ویکتوری استرالیا شینزو آبه حیات شبانه ژاپن نزار زاکا آیت الله محقق کابلی جولیان آسانژ هادی حق شناس تروریسم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز  با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • سروده‌ی افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب