Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@08:28:49 GMT

تلف‌شدن 23 رأس دام بر اثر صاعقه

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۸۷۴

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ "حمید رضا اکبری" گفت: در پی بارش های اخیر در شهرستان سنندج و اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد صاعقه با گله گوسفندان در روستایی در سنندج، ماموران پاسگاه انتظامی "آرندان" این شهرستان، به منظور بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:  در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یکی از اهالی روستای اطراف سنندج گوسفندان خود را برای چرا به کوهستان می برد که بر اثر صاعقه 23 راس آنان تلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سنندج در پایان به روستائیان و دامداران توصیه کرد: با جدی گرفتن هشدارهای سازمان هواشناسی در زمان بارش نزولات آسمانی  سعی کنند از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند و جهت کاستن از خسارات احتمالی، احشام خود را در مراکز قانونی بیمه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی فرمانده انتظامی شهرستان کوهستان مرکز فوریت های پلیسی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اراذل که هنوز در صحنه حضور داشتند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شیء سخت، خودو پاسگاه را تخریب کردند.
سرهنگ ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کردند ولی هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را آنان کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این افراد شرور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس